Hei hei februarjenter:)

sindarella

Betatt av forumet
Hvordan har dere det i dag?
Nå går det mot helg og jeg ønsker meg sommer!emoticon
Så heldig vi er som har en spire i magen som vokser og gror.

Har det bare bra! Har fri idag, fordi jeg har arbeidshelg!! Men har fått sovet leeenge idag da, det var godt!

Mmm, nettopp kost meg med en smoothie som søs har laget! Er egentlig ikke fan av smoothie, men det ligger an til en aldri så liten dille her kjenne jeg ;) Ja tenk at vi har små spirer i magen, kroppen er jammen meg fantastisk:)

Hei jenter!
Jeg fikk en positiv test idag :) Er 4 uker på vei, og er super glad! Lille spiren i mammas mage som skal vokse seg stor og sterk :)
Gratulerer til dere også!

CarolineCeline skrev:
Hei jenter!
Jeg fikk en positiv test idag :) Er 4 uker på vei, og er super glad! Lille spiren i mammas mage som skal vokse seg stor og sterk :)
Gratulerer til dere også!

Så kjekt å høre:D Gratulerer så mye med spiren:D

Gratulerer til dere alle :) Morro at vi kan være så heldige alle sammen :) Vi er fantastiske som har en så flott kropp som lager oss nydelige og perfekte barn :) Lykke til alle sammen :) Her går det i kvalme, brekninger og spying;) Men jeg synes det er komisk og gøy at jeg får symptomer som er så store når knøtte er så lite enda :)
Stor klem til dere lykkelige gravide fra lykkelig gravid ;)

Sommertempraturen kom i dag faktisk JippiVi holder på å snekre klestativ med tak.....Blir så kjektemoticon

Gratulerer så masse med den lille spiren.. =)

Hei :)

I dag er jeg suuuper trøtt, så har ikke gjort noe som helst! Eller har vasket litt klær og bakt noen brød, men ellers ingenting. Har bare logget på sofaen eller på gulvet og Oliver har brukt meg som klatreslott. Ikke så mye underholdning i mamma i dag nei :/

Blir deilig med helg :D I morgen skal jeg spise lunsj med ei venninne i byen, gleder meg :D Også skal jeg prøve å komme meg på kino i løpet av helga, trenger å komme meg litt bort fra mann og barn akkurat nå ;p

Alexandra87 skrev:
Gratulerer så masse med den lille spiren.. =)

Tusen takk! Gratulerer til deg også! :) 

Gratulerer til nye!:)
I dag var vi bedt i barnebursdag, men jeg var så dårlig form, så jeg orker ikke å være i barnebursdag med masse styr, så det ble sambo og gullet vårt alene!:) Har kun ligget her siden jobb. Ble så akutt kvalm på vei hjem, og kaldsvettet og ble helt borte. Var absolutt ikke ålright!!
Blææ!! Hva har folk gjort i dag?

Back
Topp