Hei hei alle :)

t0mmelise

Forumet er livet
Da er vi endelig tilbake fra sykehuset.. jiiiiis, for ett stress.. alt skjedde så plutselig så det kom som ett sjokk på meg og samboer.. visste jo at hun var dårlig men ikke SÅ dårlig.. 
Hadde kledd på henne og var klar til å dra hjem etter vi hadde vært 4 timer på akuttmotaket.. men så kommer de med barnesenga etter oss og sier vi blir lagt inn 

Men men.. snuppa er iallefall mye bedre nå :) takk for alle gode ord fra dere :) kjempe kjekt å lese mens jeg var ensom på sykehuset.. hehe :) blei jo helt rørt :)

Uansett, nå er det 1 dag igjen av påmeldingen på hv.. jeg deler bare listen i to og sender en del til crazy også får dere deres hemmelige venn ganske så kjapt :) 
gleder meg ihjel.. nå har jeg utsatt fristen sånn at lindkva også kan være med :) 

Noe nytt her? :) har savnet dere veeeeldig og satt faktisk å tenkte på om jeg skulle sende melding til en av dere og få dere til å sladre men vi er vel ikke helt DER(?) lengre 


 
KLART vi er der fremdeles!! Hadde sååå glatt sladret for dere hvis du hadde sendt mld!! :) :) 
Det veeet du jo, snuppa miii!! Hehe!!

Godt å høre de tok tingene på alvor og faktisk gjorde noe med saken!
Har fulgt med på fb om situasjonen og er veldig glad for at dere har kommet hjem igjen !: ):)

Kleeem!!
 
ntååååå, goingen min <3 
Jeg tenkte faktisk å sende deg en mld, men men.. det ble ved tanken :( 
Nå har endelig snuppa sovnet.. hun har blitt litt VEL bortskjemt på disse dagene.. hehe.. 

Hva gjør dere i kveld da? Står det noe smakfullt på menyen trone? :) as always men må jo spørre :D hihi.. 
 
Så bra dere fikk den hjelpen dere trengte da:)) Og godt at snuppa er på bedringens vei, det er så vondt når de er syke!

Kan godt tenke meg det ikke var noe særlig å være på sykehuset nei. Klemmepå:))

Fortsatt god bedring!
 
Takk takk skorpis :) Snilt av deg :) 
Mmm, det hørtes nammis ut trone, jeg så bilde på face nå... naaaaaajs :D hehhe.. 
her hadde vi taco.. enkelt og greit :D 
 
Selvfølgelig er vi der. Uten tvil. Jeg ble overrasket når jeg leste at dere var innlagt. Det må være godt å være hjemme igjen. Dagene går i ett og man er i et vakum på sykehuset. Håper hun holder seg frisk og rask med masse mammakos (og en go' en' fra meg også). emoticon
 
huffda,,,, (føler meg passe fjern nå)  men har vesla deres vore syk,??,, så ille da,,, men så bra at hun er på bedringens veg.:).. sender mangen gode tanker over til dere..
 
Back
Topp