hei hei alle sammen

nettemor

Forumet er livet
ville bare si go lørdagskveld til dere alle snille , gode, koselige menneskene her inne[:)]
har dere hatt en fin helg hittil da?
det er bare så godt å ha noen å snakke med , sitter her alene på lørdags kvelden/natten og er selvfølgelig ikke trøtt hmmm...
jeg er alene hjemme vettu, buhu buhu, trenger litt trøst, hater å være hjemme alene på nattan, er så sinnsykt mørkredd[:(]
klemmer fra lille meg[:)]

Hei nettemor. Jeg er så trøtt og har lyst å legge meg men jeg gidder ikke! Da må jeg nemlig gå ned en trapp, pusse tennene og putte meg i seng! Og jeg er så trøtt at dette virker helt avskrekkende! Dessuten har naboen fest, og selv om det er ned mot 0 grader sitter de ute og bråker (de er over 50 år!) så jeg får sikkert ikke sove. Håper du får en fin kveld til tross for at du er alene og er mørkredd!

Huff da, ikke no gøy med en hau med 50 åringer som sitter å fester og bråker når man vil sove......

Det er utrolig stille her jeg bor, så det er deilig da..
ja ja jeg får sikkert sove til slutt, pleier det selv om jeg er alene[:)][:)]

Jeg sover alltid dårlig når jeg ligger alene, ingen som stopper meg når jeg spinner rundt i senga i søvne! Nå har jeg samlet mot en stund, og naboene ble nok kalde og gikk inn, så jeg skal prøve å slepe meg ned nå. God natt alle sammen!

heisann...
sitter her jeg oxo alene på en lørdags kveld...ikke artig nei..
naboen har fest,og jeg er mørkeredd.
sjedelige greier detta...men,men..godt vi er flere om detta da!
klem

Go natta da pebbles, sov godt[:)]

Begynner å bli noe blank på øya selv, er vel like før jeg klasker panna i tastaturet og våkner opp i morgen med en talltast sittende fast i nesa.

he he ja det er godt jeg ikke er helt alene om å være mørkredd da[:)]
jeg har vel ikke no å være redd for, men jeg ligger liksom og hører etter alle lyder hmmm

God natt pebbles.

hehe...
ja det er ikke artig det nei..bor i ett gammelt hus oxo vi da..
det er litt ekkelt ...hører lyder og knirkinger hele tiden...
pluss at jeg jeg har for meg at jeg ser ting...som f.eks en eske som ligner en mann o.l...
litt uhyggelig kan du si...
klems

Jeg er glad jeg ikke er mutters alene, er overbevist om at det spøker i huset vårt, jeg og sambo er ikke de eneste i huset som hører ting, litt skummelt ja.

har på feelingen at det er flere her oxo....
det er som jeg ser en skygge en gang i blandt som brått forsvinner..litt ekkelt..
klem

he he akkurat sånn har jeg det også, ser ting i vinduene, ser ting som egentlig er andre ting, også sjekker jeg om døra er låst sikkert hundre ganger he he..
ja ja det er ikke greit[:)]

huff det må være ekkelt å bo i et hus hvor tingene flytter på seg, hadde ikke jeg taklet i allefall for jeg er kjempe mørkeredd. Er så utrolig glad for at mannen min ikker jobber på nattan lenger.

god natt, pebbles og sov godt[;)]

Også er det så ensomt i senga ingen som holder rundt meg når jeg skal sovne buhu buhu[:(]

men jeg burde vel ikke klage, nå er det jo bare en gang i blant jeg må være alene, mens før når samboeren kjørte trailer i finnmark da var jeg jo alene hele tida....

Håper de er gode ihvertfall. Vi bor i andre etg. over oss er det bare loft, og noen ganger høres det ut som om at det er noen som røyser seg og går ut av det rommet som er rett over soverommet vårt. Naboene under oss hører at det er noen som går opp og ned i trappene.

ja samboeren min er halt sykemeldt han da...bare så synn at arb.tiden hans har falt til nattan og ikke dagen....
snufs..
klem

Uff uff sånne ting som ånder og sånne ting kan jeg ikke tenke på når jeg er alene... da får jeg hvertfall ikke sove....

en gang når jeg var med på tur til finnmark så sov vi i lastebilen i nord-sverige og det var MILEVIS fra hus og alt annet på en gedigen pareringsplass, og midt på nattan i 30 minus grader hørte jeg tre bank på matellen i lastebilen..... grøsser når jeg tenker på det, for på morran var det ingen spor i snøen... hmmm jeg tror på sånne ting jeg da....

Ja det gjør jeg også, jeg er ikke religiøs av meg, men eg tror det er mer mellom himmel og jord enn vi har vett på.

Back
Topp