Hei hei alle sammen

MamsntilLucasOgLinus

Forumet er livet
ENDELIG har jeg fått igang det nye modemet, nettet og pc'n! [:D]

Har alle hatt en fin jul [:)]? Vi har kost oss masse sammen med familien i jula [:)]

Her er noen rykende ferske julebilder fra oss [:D]

Vi ønsker alle fantastiske junimamma'r og junigull ett RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!!

STOOOR klem fra Linus, Lucas og Mamsen [:D]

Så herlige gutter du har
Vi og har storkosa oss i jula, så syntes d er trist nå som d hele snart er over! Har jo fått en ny prinsesse vi koser oss med, så har hatt litt melkespreng og ammetåke[8D]

Godt nytt år til dere alle!!

Nydelige guttene dine!! Herlige bilder!!

Synes ærlig talt denne julen har vært mer stress enn kos desverre...[&o]
Casper sover dårlig på natta og urolig på dagen, og Tobias er full av f*** heeele dagen![:@] Bare hyl og grin fra vi står opp til vi legger oss! Slitsomt....[:(] Er vel en reaksjon på å få ny baby i hus regner jeg med...
Meeeen trøster meg med at det går over!![:D]

Godt nytt år til deg og dine, søta![:D]

koselige bilder ;)
her har vi hatt spysyken i julen og i nyttårshelgen har vi jobbet, så håper på en bedre feiring neste jul ;*)

ORIGINAL: RonjaR

Nydelige guttene dine!! Herlige bilder!!

Synes ærlig talt denne julen har vært mer stress enn kos desverre...[&o]
Casper sover dårlig på natta og urolig på dagen, og Tobias er full av f*** heeele dagen![:@] Bare hyl og grin fra vi står opp til vi legger oss! Slitsomt....[:(] Er vel en reaksjon på å få ny baby i hus regner jeg med...
Meeeen trøster meg med at det går over!![:D]

Godt nytt år til deg og dine, søta![:D]

Huff ja jeg vet hva du mener ang f***skapet til Tobias. Lucas var også sånn. Det var egentlig ett mareritt de første 2-3 mnd eller no. Han ble også veldig slem mot meg [&o]. Men det gikk over, å han har hele tiden vært kjempesnill med Linus!

Linus er 7 mnd i dag [:D],å jeg sliter forsatt med sovinga hans. Han er så urolig om natta, å våkner fort nesten hver time.

Lykke til snuppa! Det går snart over [:D]

Klem [:D]

Skjønne bilder, og fint å høre at dere har hatt ei fin jul. Her har pappen, vesla og jeg bytta på å være syke, men vesla har vel vært mest syk. Hadde feber i 9 dager i strekk før den til slutt gav seg. Masse hosting og to turer til legevakta med lange køer har det blitt. [&o]

Vi også får ta igjen en del av feiringa til neste år....

Back
Topp