hei hei alle sammen!!

*PoB*

Elsker forumet
gratulerer så mye med dagen alle november barna!!![:D][:D]

jeg er innom dagelig men har brått blitt veldig lite aktiv, men jeg følger med på dere![8D][:D]

her er alt bra! guttene vokser jo så fort!!! endelig har de begynt å vise interesse for hverandre og har begynt å leke litt sammen[:D] jeg lurer på om dere har hatt/skal ha noe barnebursdag og hvor mange barn er innvitert og hvor mye har dere gjort ut av selskapet??

jeg tenkte jeg skulle ha pølse og lompe og bake en sjokoladekake. også lage noen godteposer med lit snop og rosiner i[:D] det tenkte jeg kanskje de kunne fiske opp bak et forheng eller noe[8D] vi blir 7 barn til sammen[:D]

jeg har forresten fått bryllupsplaner i det siste også!! skal gifte meg til sommeren!! jeg har funnet kjolen jeg skal ha [:D][:D] noen som vil smygtitte????[8D][:D]

Vi hadde barnebesøk men det var med barna til venninnene mineVi var vel  8 barn til sammen.
Serverte hot dog,muffins og sjokoladekake.Hadde ikke godteposer.Vi hadde ingen aktiviteter,ungene lekte fint sammen.

Jaaaaaaaa jeg vil gjerne smugtitte[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]Så gøyt med bryllup da,når til sommeren gifter dere dere da?

Vi hadde heller ingen leker da barna fremdeles er så små at de leker bare fint sammen.
Hadde heller ingen godteposer da de fikk pølser med brød og lompe og muffin's og sjokoladekake.

VIL SE KJOLE[:D][:D]

Gøy med bryllup[:D]

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=24762878

link til finn da[8D]

syntes den er mye finere på enn på bilde her da[8D][:D]

vi gifter oss i gamlebyen i fredrikstad 2 juli[:D][:D][:D]

Så fin den var,gleder meg til å se den på deg[:D][:D]

gratulerer som forlovet![:)] kjempefin brudekjole!!! framhever kvinnelig fassong[:)]

det ble ikke noe barnebursdag her fordi det ble dødsfall i familien og begravelse istedenfor[8|] tar det igjen neste år[;)]

ORIGINAL: Mrs Lutz

gratulerer som forlovet![:)] kjempefin brudekjole!!! framhever kvinnelig fassong[:)]

det ble ikke noe barnebursdag her fordi det ble dødsfall i familien og begravelse istedenfor[8|] tar det igjen neste år[;)]

huff så trist å høre[&o] men er du en gammel bruker med nytt nick?? pm??[:)]

ORIGINAL: unemoren

Så fin den var,gleder meg til å se den på deg[:D][:D]

Nydelig kjole[:D]

Gratulerer og flott kjole! :)
Jeg gifter meg i mai[:D]

Blir et lite barneselskap til helgen her - noen av nabobarna.
Har ikke valgt mat enda - blir vel pølser. Og så skal jeg pynte kaken med Tingeling om jeg får til...

Back
Topp