hei hei alle sammen

lille nuppa

Gift med forumet
ville bare inn å si hei jeg
vi har hatt endel å styre med i våres hehe
om noen vil lese om minstemann sitt første år, så har jeg blogg på ham

link i singaturen
snart skal vi på nytt møte med habiliteringen i tønsberg og da håper vi å få litt mere svar på det vi lurer på

i tillegg så ser det ut til jeg kasnkje blir deleier i jobben, det blir også spennende

ellers er alt bra her, M er stor og fin, og mestrere det meste og kan vel egentlig ikke vente med å bli stor/og voksen hehe
mamma det kan jeg også gjøre når jeg bli voksen osv hehe søte de små[:D]

håper alt er vel med dere
klem fra oss[:)]

Oi, leste på bloggen din hva som har skjedd. Ante ikke at det var sånn.... Håper dere får noen gode nyheter snart. Han er jo en nydelig liten tass![:D]

Jeg har faktisk fulgt litt med i bloggen din! [:)] Håper dere får noen gode nyheter snart altså.

Artig med deleier i jobben da, og hurra for at alt går bra med storebror! [:)]

ORIGINAL: suki

Ønsker dere lykke til på timen nå i august! Krysser fingrene for at undersøkelsene går bra og at dere får positive svar.
Må være fælt å gå å ikke vite. [&o]
det har faktisk gått veldig greit, har klart å legge det til side, og bare fokuserer på hver dag som den er
[:D]

men ja vi gleder oss veldig til å få en evnt diagnose om en uke [:D]

ORIGINAL: Skrållan

Jeg har faktisk fulgt litt med i bloggen din! [:)] Håper dere får noen gode nyheter snart altså.

Artig med deleier i jobben da, og hurra for at alt går bra med storebror! [:)]
å så koselig at du følger med oss[:)]

ORIGINAL: McBaby

Oi, leste på bloggen din hva som har skjedd. Ante ikke at det var sånn.... Håper dere får noen gode nyheter snart. Han er jo en nydelig liten tass![:D]
nei har ikke ropt så mye om det..
har liksom ventet til vi ble sikre på at det var noe, men nå når vi mest sansynlig får en diagnos, så føler jeg for å være åpen med alt
så slipper man ubehagelige situasjoner rundt omkring
ja han er hærlig, og veeldig lik storebror som baby[:D]

Det var tøff lesing!!![&o][&o][&o][:(] Ante ikke.... Håper virkelig dere får noen positive oppturer nå, og at de har noen gode svar til dere!! Krysser fingrene for lille tøffingen!![:)]

Og du da som blir deleier... gratulerer!![:)][:)]

ja sånt er jo ikke noe man forventer når man får ett barn, men vi startet heldigvis prosessen tidlig, så han får jo de beste sjanser med sitt utgangspunkt
bare tiden vil vise hvor mye det har å si for livet hans
og hjernen kan jo læres og trenes osv.
pr idag så er det ikke noe å se på ham egentlig[:D] kun småting jeg legger merke til, og det er jo ting som alle må lære og øve på
så det blir nok bedre etter hvert[:D]
han har begynt å skjønne at han må løfte koppen også for å drikke, så små steg fremover går det jo hele tiden
til mors og fars store glede[:D]

En fin blogg jeg skal følge videre[:)][:)]

Grattis med kanskje deleier da, og lykke til med gutta og fremtiden.

Back
Topp