Hei hei alle flotte damer:)

Gjørdis

Glad i forumet
Godt nyttår til dere alle[:)]

Nå er det godt å være tilbake hos dere jentene, etter en god pause herifra.
Har fått ting litt mer på avstand nå, etter MA som jeg hadde i november, selv om det fortsatt er tungt til tider, så prøver vi å tenke framover.

Er usikker ennå på om å når det blir nytt forsøk. Går fortsatt sykemeldt, og skal inn på sykehuset til kontrolltime å samtale etter MA. Fikk svar på obduksjonen i dag, å de fann ingening som kunne fastslå hvorfor fosteret døde. Jeg vet ikke om jeg synes det er bra eller dårlig, hadde på en måte vært greit ¨å få vite at det var noe feil på fosteret eller livmora, men samtidig så er det vel llitt greit å vite at dt ikke er noe feil, viss dere skjønner.

Hvordan går det ellers med dere, har det skjedd noe nytt her i løpet av de siten 4 mnd. som jeg burde vite??[;)]

Så trist å høre at du mistet[&o]

Er fint at det ikke var noe galt med fosteret eller livmoren[:)] Men jeg kan forstå at det hadde vært greit å få en forklaring også..

Håper det går hele veien neste gang, hvis dere bestemmer dere for et forsøk til[:)]

Heisann..

Godt å se deg her... [:D] Kjempe leit at du måtte oppleve en MA. Skjønner godt at du ønsket at de skulle finne noe galt, men alt er jo ikke så lett å forklare..

Her ruger og ruger jeg... Jeg er kommet over de kritiske tolv, og begynner vel å senke skuldrene litt.. Vurderer veldig om jeg skal bestille privat ul neste uke, bare for å hilse på den lille igjen..
Formen er topp, og har vært det hele tiden.. Kjempe fornøyd med det.. [:D]

Håper at det er deres tur når dere igjen finner ut at dere hopper på karusellen... Det fortjener dere virkelig..
Krysser alt for dere, og gleder meg til å følge dere videre når den tid kommer..

Masse klemmer.. [:D]

Hei, godt nyttår! [:)]

Synd med MA`en... Men bra dere har fått svar. Klarer dere å se frem til et evt nytt forsøk i nærmeste fremtid?

Her er jeg på ny sprayer etter det misslykkede forsøket i oktober. Starter med sprøyter onsdag [:)]

Veldig trist med din MA! Håpar du snart klarar å sjå fram mot eit nytt forsøk som forhåpentligvis får eit heilt anna utfall: nemlig ei spire som klorar seg godt fast i 9 mnd!

Hei vennen.
God og se deg her igjen. Du må bare ta et nytt forsøk når du føler deg klar for det, og plutselig er man det. Håper da neste gang gir full klaff- Stooor klem fra meg [;)]

ORIGINAL: fruit

Hei, godt nyttår! [:)]

Synd med MA`en... Men bra dere har fått svar. Klarer dere å se frem til et evt nytt forsøk i nærmeste fremtid?

Her er jeg på ny sprayer etter det misslykkede forsøket i oktober. Starter med sprøyter onsdag [:)]

Blir vel kansje å starte opp med neste forsøk i løpet av april-mai tenker jeg.

hei[;)]så flott og se deg her inne igjen[;)]trist at dere mista,men bra at det går fremover.lykke lykke tilmed neste forsøk[;)]

Godt å se at du er tilbake her. Har tenkt mye på dere, men ikke turt å sende melding i frykt for å rippe opp i det vonde. Håper virkelig det snart er deres tur!

Stor klem fra oss.

Back
Topp