Hei hei alle februardamer jeg har vært på ferie i 2 uker og i går var jeg på UL :)

Heksa Augusta Tiden

Flørter med forumet
Håper alle har kost seg med sommer og sol (for de som har vært så heldige)
Jeg har vært en tur i Lofoten med hele hurven av en familie. Må si det var kos men DEILIG å være tilbake igjen :)

I går var jeg på min 4 UL (har hatt 3 tidlige pga blødninger) Men i går var jeg hos den private igjen for å sjekke nakkefold osv. Spira var helt frisk og alt var normalt  og han kunne i tillegg avsløre at inni min mage koser det seg ei lita PRINSESSE Det var artig :) Dette er mitt 3 barn og jeg har trodd rett 3 av 3 ganger :) Dessuten håpet jeg på ei lita lillesøster. Tulla er snart 2 år så jeg har jo alt av utstyr til jente, men nesten ingenting til gutt siden sønnen er blitt 12 år :)
Jammen hadde hun også blitt stor på de siste 4 ukene der hun lå og gjemte seg bak hendene sine. Gleder meg allerede til ordinær UL :)

Hvordan er det med dere damer, er det flere som har fått vite hva som gjemer seg der inne? Eller sitter dere å biter negler i spenning enda :)

Så hærlig! Blir koslig med ei prinsesse til da, heldig du er som har fått vite det Gleder meg til att vi også skal på UL

Ja ikke sant, når skal du ?

des09feb12 skrev:
Så hærlig! Blir koslig med ei prinsesse til da, heldig du er som har fått vite det Gleder meg til att vi også skal på UL

Velkommen tilbake og gratulerer med ei lita jente i magen. Jeg gleder meg vedlig til UL 9. sept. Håper veldig at vi får vite kjønnet da

Back
Topp