Hei hei alle :D

maja88

Gift med forumet
Her er det lenge siden jeg har vært nå. Har ikke vært hær siden starten av Svangerskapet da jeg for det meste er på FB :) Men i dag fant jeg ut at jeg skulle ta en tur innom å kjike til dere andre mai-Mammaer :D
Veit ikke om noen husker meg, men uansett :)
Er i dag 36+4 uker på vei, å venter en prinsesse 8.mai :D <3 Gleder oss stort til det :)

Hei:-)
Kos å høre fra deg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Heihei:) kjekt du stikker innom:) må baaare bli værende;) kjekt å følge med korleis det går med mai mammaer her inne:) snart må vi vel begynne med opprop og sånn også. Og det er jo kjempe kos:) korleis er formen din då? Du er no 2 uker lengre på vei enn meg vertfall:)

Takk :)
Formen min er kjempe fin nå :) Sliter bare litt med bekkenet, men det overlever jeg :)

Morsomt - du har termin samme dag som meg og den lille prinsessa skal hete Maia som deg (bare med i). Ikke plass på Ullevål også, vel? Har heller ikke hatt tid til å være aktiv på forumet (bare brukt kalenderappen), men nå som jeg tilbringer dagene på sofaen, kan jeg engasjere meg litt mer med andre mammaer:) Lykke til!

Morsomt - du har termin samme dag som meg og den lille prinsessa skal hete Maia som deg (bare med i). Ikke plass på Ullevål også, vel? Har heller ikke hatt tid til å være aktiv på forumet (bare brukt kalenderappen), men nå som jeg tilbringer dagene på sofaen, kan jeg engasjere meg litt mer med andre mammaer:) Lykke til!

Så gøy da :) Nå er ikke Maja navnet mitt da ;) Men alltid blitt kalt maja på barne og ungdoms-skola :)
Nei, blir litt vell lang reise vei hvis jeg skulle føde på ullevål, er nok Harstad her :)
Har også fordetmeste brukt BV appen og Gruppa som vi har på FB ;)
Takk takk, å lykke til - til deg og :)

Godt formen er fin:)

Ja, er godt å ha en fin for, :) Var veldig plaget frem til uke 23 ell no slikt med kvalme, så ga den seg til uke 32 å var en liten stund. Men ga seg forsåvidt ganske fort da :)
Hvordan er din form da ?

Ja, er godt å ha en fin for, :) Var veldig plaget frem til uke 23 ell no slikt med kvalme, så ga den seg til uke 32 å var en liten stund. Men ga seg forsåvidt ganske fort da :)
Hvordan er din form da ?
Kjedelig at du har vært plaget så lenge med kvalme.. :( formen min har i det siste vært super:) har følt meg rar og merklig i dag, men satser på at det er over i morgen;)

Kjedelig at du har vært plaget så lenge med kvalme.. :( formen min har i det siste vært super:) har følt meg rar og merklig i dag, men satser på at det er over i morgen;)

Ja, var ikke gøy å gå så lenge. Men men.
Så bra da :) Usj, krysser for at det går over til i morgen :)

Back
Topp