hei hei alle august mammaer :)

smudii

Stolt mamma til Michelle<3
Er nå litt nysgjerri :)

Hvor i landet holder dere til å hvor gammel?
er dere kommet langt på vei?
Hvilke symptomer har dere fått til nå?
å ellers om d er noe :)

Selv er eg en tøtte i fra Nord Norge, nermere sakt Troms :) Er nylig blitt 22 år :) I følge legen på Mandagen så er eg i dag 6+ 3.. Forferdelige ømme bryster, oppblåst, småmurringer til tider, litt kvalmetak, å sinnsykt trøtt :) I tillegg har jeg fått ett sikkeli sug etter sursild av alle ting :O

smudii skrev:
Er nå litt nysgjerri :)

Selv er eg en tøtte i fra Nord Norge, nermere sakt Troms :) Er nylig blitt 22 år :) I følge legen på Mandagen så er eg i dag 6+ 3.. Forferdelige ømme bryster, oppblåst, småmurringer til tider, litt kvalmetak, å sinnsykt trøtt :) I tillegg har jeg fått ett sikkeli sug etter sursild av alle ting :O

På østlandet,nærmere bestem Akershus.. Jeg er ifølge terminkalkulatoren min 3+5 i dag. Ingen symptomer enda, bare litt små "bobling" i magen\livmoren.(luft)

Bor i Trøndelag, er blitt 21 år. og er 6+2 idag.
Ikke vært så mye symtomer. drikker fryktelig mye vann(noe jeg sjeldent gjorde før..) men nå er jeg skikkelig tørst og MÅ ha vann *kjeme godt*, blir litt mere dobesøk enn før legger jeg merke til nå i det siste, ømme brystvorter, blir fort mett, men også fort sulten igjen. har hatt mere vondt i korsryggen, spesielt når jeg skal sove.. Begynt og blitt små kvalm, men ikke noe spessielt ennå.... Kjenner jeg er mere sliten i kroppen og kan fort duppe av på sofaen. Kanskje mere surrete enn før, glemmer fortere av ting og surrer skikkelig mye til tider!

Når kommer disse såkaldte humørsvigningene tro?! *LER*

August12mamma skrev:
Ikke vært så mye symtomer. drikker fryktelig mye vann(noe jeg sjeldent gjorde før..) men nå er jeg skikkelig tørst og MÅ ha vann *kjeme godt*, blir litt mere dobesøk enn før legger jeg merke til nå i det siste, ømme brystvorter, blir fort mett, men også fort sulten igjen. har hatt mere vondt i korsryggen, spesielt når jeg skal sove.. Begynt og blitt små kvalm, men ikke noe spessielt ennå.... Kjenner jeg er mere sliten i kroppen og kan fort duppe av på sofaen. Kanskje mere surrete enn før, glemmer fortere av ting og surrer skikkelig mye til tider!

Som å høre meg det her ;);)

jeg er 25, fra østfold. 
Tror jeg skal være omtrent 4+3 i dag. Har kjent endel symptomer nå siden før helgen med mye murringer, oppblåsthet, fryser, kvalm, trøtt,sulten osv. Så tok en test i går, og den bekreftet det :) 
Hovedproblemet er egentlig at jeg er sulten HELE tiden. Noen andre som er veldig sultene? vanskelig kombinasjon med den kvalmen;) 

L86 skrev:
jeg er 25, fra østfold. 
Tror jeg skal være omtrent 4+3 i dag. Har kjent endel symptomer nå siden før helgen med mye murringer, oppblåsthet, fryser, kvalm, trøtt,sulten osv. Så tok en test i går, og den bekreftet det :) 
Hovedproblemet er egentlig at jeg er sulten HELE tiden. Noen andre som er veldig sultene? vanskelig kombinasjon med den kvalmen;) 

Jeg er 3+5 ifølge beregningene, men har ingen spesielle symptomer enda bortsett fra litt murringer\luftbobler i livmora(vanskelig å forklare:p) Men jeg kjenner veldig igjen det du skriver fra forrige sv.skap.. Jeg var småkvalm HELE tida, men hadde alltid lyst på mat! Jeg ble faktisk mye mer kvalm hvis jeg ikke spiste litt hele tida

Jeg er 27, fra Sandnes i Rogaland.
Er i dag 6+2, og gleder meg fryktelig til jeg er 12 uker på vei ;)
Har ikke noe særlig med symptomer enda (bank i bordet!),
bortsett fra at jeg nå griner for den minste ting og ser ut som om jeg er 5 måneder på vei -med tvillinger :p, om kveldene :)

Jeg hadde et veldig fint svangerskap med lillemann, så krysser såklart fingrene for at dette blir likt =)

Noen av dere som har hatt småblødninger?

HEHE :D
Er ikke bare meg altså!

smudii skrev:
Noen av dere som har hatt småblødninger?

Hadde noe på papiret istad etter jeg hadde gått en lang tur med hunden. Klarer ikke helt å forklare det, for var ikke blod på papiret akkuratt. men kan nesten si at hvis du tenker på en sytråd, en mørke mørke brun en, så lign det på det.. Men sjekket flere ganger etterpå, men var ingenting mere.. aner ikke hva det var. tror ikke jeg skal gå mere turer, ble skikkelig bekymra. men glad jeg ikke så noe mere, håper det ikke skjer flere ganger!

Timiz skrev:

August12mamma skrev:

Som å høre meg det her ;);)

HEHE, bra det ikke bare er meg! :D

Bor i Kristiansand, dette blir mitt 4 barn, alderen er hele 24 år ung <3
Kjenner godt at en tisser mer enn før ja, litt ømme bryster, kvalmebøyer om natten :S å TRØTT :S noe som er lite praktisk med 3 barn i hus <3 godt man har mannen 

Er kommet til 4+6 idag, termin er 10 August <3

okei, jeg har hatt sånn oransje farget på Mandagen å i morrest.. vet ikke om det har noe å gjøre me at jeg hadde litt sengkos me typen i natt men, håper ikke d.. da mister jeg lysten enda mere :( d vill jeg heller ikke for hannes del.. Men håper dette er helt normalt, å krysser alt jeg har for at man ikke får friskt blod å at d holder seg sånn som det er nå, men helst ser jeg at d forsvinner helt..

Hei hei :D
Jeg er i fra Nordland. Nermere bestemt kommer etter 12 uker ;)
Etter legen er jeg 6+5 i dag. Men jeg mener noe senere. så jeg sier bare 6+4 for å ha noe i mellom ;)
Jeg har begynt å fått kvalme på morgen nå. "tidligere var det på kvelden".
Griner for den minste ting. "og jeg som hater generellt å gråte".
Må på do ofte, å har kjent at ting skjer neddi magen. Strekk og bobbling.

du spurte om noen har blødd. Å det har heldivis ikke jeg gjort enda *bank i borde*.

Har også hatt kvalmetak på kveldene til nå, men i morrest ble eg sikkeli kvalm av å drikke melk :O må no eg gå flere uke uten melk blir eg lei meg :P ja d e en hærlig følelse å kjenne alle forandringen i kroppen :D Okei, d e bra :) Har hatt litt småblødninge men ikje noe stort å ikje friskt blod, så trøste meg med at alt e normalt fram til eg får snakka me jordmora neste uke :)

smudii skrev:
Har også hatt kvalmetak på kveldene til nå, men i morrest ble eg sikkeli kvalm av å drikke melk :O må no eg gå flere uke uten melk blir eg lei meg :P ja d e en hærlig følelse å kjenne alle forandringen i kroppen :D Okei, d e bra :) Har hatt litt småblødninge men ikje noe stort å ikje friskt blod, så trøste meg med at alt e normalt fram til eg får snakka me jordmora neste uke :)

Det sies jo at småbdlødninger er helt normalt. Skal egentlig godt gjøres om ingen blør i forhold til at det er noe å vekser inni dær, å kjempe store forandringer for kroppen :)
Men om du er egnsteli, så ta kontakt med lege? :)

E faktisk ikje engsteli no lengre :) jordmora får eg prata me neste uka så eg skal klare å vente til da :)

Vi har ein slik tråd frå før av, men det skader jo ikkje med ein til;) Så vi blir litt fortare kjent;)

Sogn og Fjordane, 22 år
er dere kommet langt på vei? Det er vel ingen av oss, men eg er vel  ca 5 veker? Har ikkje peiling, faktisk;) Hadde så rare blødninger skjønna du;P Har tatt ein "midt i mellom" termin, og den er 5. august;P
Trøtt fram til kvelden (samme som sist) og svimmel (samme som sist) :P
å ellers om d er noe :) Eg er gravid!!!!! :D:D:D:D Weeee!;-)

Heisann =D 28 år og bor i sandnes. Er 6+2 på vei. Merket at jeg var gravid veldig tidligt. Begynnte vel med at jeg måtte tisse hele tia! så komm menssmerter og nå har kvalmen meldt seg på di sisste dagene. Er konstant sulten og spiser nesten allt jeg kommer over.

Samboern min har sett litt rart på meg i det sisste. he he

Venter ein liten rundt 1-3 august.

Hehe, har fått litt rare blikk fra samboern min også :D Spesielt når jeg lå på sofan å hadde sinnsykt lyst på sursild :P Å så har den stakkarn fått gjennomgå med hormonene mine :( håper di roer seg, har lite lyst å være sånn opp å ned mot han :O

Back
Topp