Hei Hanne79

snusken

Forumet er livet
Hvordan gikk det på ultralyden?
Jeg tror ikke jeg så deg, så du meg? [;)]
Vi fikk flyttet termin fra 18 januar til 26 januar. Jeg har fått ny time til ultralyd og samtale om fødselen 1 desember.
Jeg har bestemt meg for å prøve å føde normalt men dersom jeg får panikk kan jeg få keisersnitt.
Det var mer spennende på denne ultralyden fordi vi så mange detaljer i forhold til hva vi gjorde den første gangen.
Natalie gjemte seg sånn så vi ikke fikk sett henne men denne gangen fikk vi bedre ultralydbilder. Min mor sa: Denne gangen kan jeg se at det er en baby ja [:D]

Heisann

Så deg ikke nei.Når vi kom inn til jordmor og sa det var to, ble hun litt overrasket og sa at da måtte hun ut og få noen andre til å overta de neste ultralydene, for dette ville ta litt tid. Begynte vel kvart over åtte, og var ikke ferdi før nærmere halv ti.

Alt sto bra til med begge babyene. Den ene var litt mindre enn den andre, men ikke noe å bekymre seg over siden de er toeggede. Har hatt flere ultralyder tidligere, men nå kunne jeg virkelig se at det er babyer. Samboeren min fikk se dem for første gang, tror det var spesielt for han, ja. Ble litt skuffet over at vi ikke fikk vite kjønn. Den ene lå på magen, og den andre hadde foten i veien. Men vi skal tilbake om 3 uker, så kanskje vi får se noe da:)

Godt å høre at alt gikk bra med deg. Føler at de er flinke til å ta vare på oss på Haugesund sjukehus. Du skal se at fødselen vil gå bra. Har den tro at når ting begynner å skje, vil vi ha et instinkt som hjelper oss å vite hva vi skal gjøre, og unngå å få panikk.

Klem Hanne

Ja jeg tror også at vi er i gode hender på sykehuset i Haugesund. Jeg føler meg mye mer lettet etter at jeg snakket med jordmor og fikk ny time. Veldig fint det du sier om at vi vet nok selv hva som er riktig!!! Det tror jeg er helt sannt!

Synd du ikke fikk vite kjønnet på dine to små men du får satse på at de 3 ukene går fort og da får du sikkert se det!
Vi snakkes! [:)]

Back
Topp