hei girls

EJ&AS

Gift med forumet
e her svært skjeldent før tia før nu e æ bynt å jobbe å da e dagan travel. I tilegg jobbe æ mye ugunstig tid, så blir lite tid me våkne unga, derfor bruke æ det så gått æ kain!:)

Lure bare på kossen d går her inne?
Å i tilegg må æ førtelle:

Har ALDRI vært på livekonsert me store artista før, men på mandag, DA skal æ å ei veninne bestille biletta t Lady Gaga, som kommer t spektrum dein 16 oktober! Glæde mæ som en unge! Endeli en jentetur som vi har snakka sååå mye om! Glæde mæ superdupermasse! Vetat et halvt år enda e lenge til, men likevel - tia flyg!:)

kos dåkker å ha ei storslått helg. i kveld ska æ å gubben ut før første gang etter at vi flytta ned til mo ( på nyåret ) Så d blir kos!

peace out fra FruSimonsen!;)

Gled deg til Lady Gaga..[:D] hun er helt rå!!! hehe

Heeey![;)]
Så arti å dra på Lady Gaga konsert!! Det blir sikkert råååbra! Viktig å ha noe å se fram til mot høsten også!

E litt stille fra min kant også om dagen, men det er jo soooool ute så har ikke tid til å sitte her inne da..[8D]
Håpe du og gubben hadde det arti ute!! Det trengs av og tiL!

Her er stille helg. Litt sånn vårrengjøring, skulle gjøre resten i dag, men snuppen e slapp med feber så da blir det baaare kos og avslapping!;) (phuuu...)[;)]

åhh så hærlig!
vi skal også bestille oss biletter til lady gaga..[:D]eller, mamma ska spandere konsert og tur på alle barna,me samboere[:D]og jeg gleder meg som en unge allerede..[:D]

travelt med vanlig hverdag igjen ja..!!!![:D]

ORIGINAL: miatk

åhh så hærlig!
vi skal også bestille oss biletter til lady gaga..[:D]eller, mamma ska spandere konsert og tur på alle barna,me samboere[:D]og jeg gleder meg som en unge allerede..[:D]

travelt med vanlig hverdag igjen ja..!!!![:D]

så kos!!:)

ORIGINAL: Berit_

Heeey![;)]
Så arti å dra på Lady Gaga konsert!! Det blir sikkert råååbra! Viktig å ha noe å se fram til mot høsten også!

E litt stille fra min kant også om dagen, men det er jo soooool ute så har ikke tid til å sitte her inne da..[8D]
Håpe du og gubben hadde det arti ute!! Det trengs av og tiL!

Her er stille helg. Litt sånn vårrengjøring, skulle gjøre resten i dag, men snuppen e slapp med feber så da blir det baaare kos og avslapping!;) (phuuu...)[;)]

Tror også d blir råbra! Jepp, høsten har jeg aldri vært særlig glad i,men blir morsomt med en konsert til høsten! Vi hadde d koselig! Var ikke så lenge, for jeg var så sliten etter mange timer med jobb den siste uka, men nå begynner ting falle på plass og jeg trives mer og mer, og kroppen begynner å tåle det litt mer sånn etterhvert:)

Deilig med stillehelg også berit!:) Man må nyte godvær å sol mens man har det!

Back
Topp