Hei Frk. Bibelstripp

Regan

Forumet er livet
[:)]

Hvem er du da?

Hei hei[:D]

Noen som har hørt sangen om frk bibelstripp??? av øystein sunde[:D]

Var faktisk russe navnet mitt, og den sangen ble da min kjenningsmelodi.. haha

Er litt rart med folk som har vært medlem i 2 år uten et innlegg...
for litt siden var det jørgen-et eller annet.

Kan noen forklare meg hvordan dette henger sammen???

ORIGINAL: ~Monica~

ORIGINAL: huva

Er litt rart med folk som har vært medlem i 2 år uten et innlegg...
for litt siden var det jørgen-et eller annet.

Kan noen forklare meg hvordan dette henger sammen???

JEG KAN!

Det finnes en ting som heter dumme snokere!
Disse tror at man må være registrert som bruker for å komme inn på selve forumet for å lese alt! Og lager seg derfor en profil.
Gjerne finner dem ett skikkelig dekk-navn, så ingen i hele verden kan kjenne dem igjen!
Deretter snoker de rundt på hele forumet for å se om det er noen kjentsfolk og sladder.
Gjerne er det veldig spennende når noen prøver å få råd om noe som skjer i livet sitt, for det er så spennende å sladdre om i vennegjengen.. Eller på bygda!
Disse dukker opp hvor som helst, så vær på vakt!!

Stakkars folk... så ynkelig liksom[&:]

Jaja, får håpe de får noe å prate om da...
har jo forståelse for at noen har det så stusselig at de må leve gjennom andre...men finnes det ingen grenser for å være patetisk[>:]

Ja jeg avslørte en sånn snoker en tid tilbake.. Ei jeg kjenner fra Bergen hadde snakket med bestevenninna mi og sagt at jeg var gravid, hvor langt på vei jeg var og når jeg hadde termin. Og begynte videre med at hun sa til venninna mi at hun sikkert ikke visste det ennå fordi jeg ikke ville si det til henne.. bla bla bla... Venninna mi visste det, men hun var den eneste, ho her fra bergen hadde visst nok sett meg inne på bv, hvor det eneste stedet jeg hadde skrivd var her på juli forumet.. Og hun var ikke gravid selv...

meeen du har jo tilgang på alle forumene her inne om du ikke har profil også....? du bare står som guest... [8|] jeg var mye inne her, bare som guest, helt til jeg ble varmere i trøya..

ORIGINAL: Ferraribabe

HAHA, var det FØRSTE jeg tenkte!!! Fikk sangen på hjerna med en gang :p *le*

eg og[:D][:D][:D][:D]

rett ut av teensing med puppa i været hun kler seg som madonna hun vet åssen det skal være, frk bibelstripp. Stripp stripp, frk bibelstripp osv[:D][:D]

HAHA, var det FØRSTE jeg tenkte!!! Fikk sangen på hjerna med en gang :p *le*

eg og[:D][:D][:D][:D]

rett ut av teensing med puppa i været hun kler seg som madonna hun vet åssen det skal være, frk bibelstripp. Stripp stripp, frk bibelstripp osv[:D][:D]

Jeg vrikker nesten på rompa her jeg ligger! Haha *danse litt*

ha ha ha jeg oxo, har sangen i hodet nå[:D]

Ha ha ha funny[:D]

Vi var faktisk på ferie med min mor og stefar da den kom på radio, så kjøpte mamma og de cden, så vi sang og jomte for fulle lunger på den bilturen[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: desire

Ja jeg avslørte en sånn snoker en tid tilbake.. Ei jeg kjenner fra Bergen hadde snakket med bestevenninna mi og sagt at jeg var gravid, hvor langt på vei jeg var og når jeg hadde termin. Og begynte videre med at hun sa til venninna mi at hun sikkert ikke visste det ennå fordi jeg ikke ville si det til henne.. bla bla bla... Venninna mi visste det, men hun var den eneste, ho her fra bergen hadde visst nok sett meg inne på bv, hvor det eneste stedet jeg hadde skrivd var her på juli forumet.. Og hun var ikke gravid selv...

Det var nok meg det du din luring! Men din versjon av den historien er nok ikke helt sant. Jeg kjente deg igjen på nicket, men var selvfølgelig ikke helt sikker. Så jeg spurte da om dette når jeg besøkte vår felles bestevenninne. Men hun bare latet jo som ingenting for å være lojal imot deg. Så sa hun det til meg etter at hun fikk lov av deg og bekrefte det til meg. Følte ikke meg som en avslørt snoker siden jeg er en aktiv medlem av BV og henger endel inne på august 2008. Dessuten er det jo flere her inne på Juli som jeg kjenner på real, og da er det jo gøy å følge med de også.

Kom på en ting hvorfor jeg "snoket" her inne. For du var vel bare noen uker på vei da jeg så det... Men jeg trodde jeg skulle få dele dette Juli-forumet med deg. Var jo prøver, og skulle teste i den tiden. Men spiren satt ikke. Så jeg ble jo med i neste måneds-forumet[:)]

ops

Masse snik ja.
Bør kanskje passe oss litt for hva vi skriver, da det ikke bare er oss som kan lese det.
Burde vært sånn at ingen andre kom inn på våres forum???????

ja skulle ønske det var mer privat............legger jo ut litt av livet vårt.bilder mm[:D]

Jeg er ofte inne å sniker på siden deres jeg.. men det gjør jeg på alle andre termin forum også.. er ikke alltid like mye liv på mitt.. men jeg er en aktiv bruker da[:)]

flere venninner av meg lagde seg profil på babyverden da de ble gravide.. flere av dem har aldri vært her inne på diskusjonsforumet,mens et par av dem har begynt å titte litt rundt nå etter jeg fortalte om det.. vil ikke si at dem har sniki rundt her i f.eks 2år bare for å snoke.. for de har omtrent nettopp kommet inn på diskusjonsforumet.. og da er det flere steder her inne hvor det er vanskelig å bare hoppe inn i samtalen, fordi mange er så sammensveiset allerede.. både på terminforum og født i forum.. derfor hender det at dem bare leser litt innimellom, og får da svar på evt hva de lurer på.. eller bare for underholdningens skyld,hvis man kjeder seg.. er jo av samme grunn jg titter innom andre termin forum, fordi jeg kjeder meg og har lyst til å se hva gravide i ulike stadier i graviditeten opplever[:)] så tror ikke man trenger å være så veldig skeptisk til "snikere", men det er min mening da[:)]

*sniker ut igjen jeg nå*[8D]

[;)] ja,dere får ta det som et kompliment at jeg ofte titter så mye innom her[:D]

ORIGINAL: monjen

Jeg er ofte inne å sniker på siden deres jeg.. men det gjør jeg på alle andre termin forum også.. er ikke alltid like mye liv på mitt.. men jeg er en aktiv bruker da[:)]

flere venninner av meg lagde seg profil på babyverden da de ble gravide.. flere av dem har aldri vært her inne på diskusjonsforumet,mens et par av dem har begynt å titte litt rundt nå etter jeg fortalte om det.. vil ikke si at dem har sniki rundt her i f.eks 2år bare for å snoke.. for de har omtrent nettopp kommet inn på diskusjonsforumet.. og da er det flere steder her inne hvor det er vanskelig å bare hoppe inn i samtalen, fordi mange er så sammensveiset allerede.. både på terminforum og født i forum.. derfor hender det at dem bare leser litt innimellom, og får da svar på evt hva de lurer på.. eller bare for underholdningens skyld,hvis man kjeder seg.. er jo av samme grunn jg titter innom andre termin forum, fordi jeg kjeder meg og har lyst til å se hva gravide i ulike stadier i graviditeten opplever[:)] så tror ikke man trenger å være så veldig skeptisk til "snikere", men det er min mening da[:)]

*sniker ut igjen jeg nå*[8D]

er vel kanskje derfor man ikke er så glad i snikere, fordi vi alle her inne er privatpersoner som velger å dele deler av livet med noen (som f eks dette forumet)... noe av det man deler kan være personlig, man kan ha en dårlig dag, vond opplevelse.. Og da å bli sladder for andre fordi de kikker inn i et øyeblikks kjedsomhet, kan jo rett og slett være litt respektløst...

Har forståelse for at det ikke er barebare å komme inn som ny, men de som sinker må vel også da se at alle som presenterer seg blir VELDIG godt tatt imot!!!

[:D][:D]

Back
Topp