Hei fra oss!!

Velg et kallenavn

Gift med forumet
Jeg tenkte jeg måtte gi et lite livstegn fra oss! [:D]
Dagene bare flyt og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg gjør...

Vi har det bra, er litt trøtte alle fire, men i det store og det hele går det fint!
Nå er det jo ikke så mye ekstra vi har å drive med, og det er så deilig!
Lander virkelig her nå, og det føles godt etter 2 "spesielle" år

Storebror er ganske stolt storebror akkurat nå,
men vil veldig gjerne være liten han også da! Og det får han lov til! [:)]

Minsten smilte for første gang til meg i går, og himmel så fantastisk følelse!!
Nydelige lille gutten som stort sett er grei. Litt styr med amming og gulp fortsatt,
så de dagene det blir kavete blir nettene laaaaaaaange for mor!
Jeg har funnet ut at jeg ikke er så blid når jeg ikke sover noe særlig(hvem trodde vel det!),
og mannen prøver som best han kan å få meg til å dulle meg i bedre humør! så søt! hehe..

håper alle her inne har det strålende!! Det er så lite tid til å sitte ved pc`n at jeg kjenner litt på
abstinenser.. hehe.. Men men.. håper det blir litt bedre fremover!

stor klem fra oss!!!! [:D]

Godt å høre at det alt i alt går bra - har jo savna deg her inne vettu!! [:D] Tenker det er godt å vite at huset er ferdig, og dere virkelig kan kose dere og bare nyte!! [:)] *klem til deg*

Godt å høre fra deg. Får inntrykk av koselige hverdager hos dere!

Søvn er viktig ja. De dagene jeg er flink til å prioritere om så bare et lite kvarter på puta om natta har vært lang, er jeg DEFINITIVT en blidere og mer morsom mamma!![:)]

Så koselig at du fant veien inn hit [:)]
Håper du kommer litt oftere [:)]
Tusen takk for oppdateringen fra dere.
Tror dere koser dere som en fam på fire.
Men søvn er viktig ja! Kjenner til den å vi har bare en gutt her[:D]

Kos dere mye så håper jeg det ikke er for lenge til du kommer inn igjen!!

*klem klem*

Der var du!!![:D] Har etterlyst livstegn fra deg!!![:)]

Nå som bekkenet mitt begynner å bli bra igjen så merker jeg at det blir mindre og mindre BV-tid..
Travle dager, og vi er fremdeles midt i oppussingen, men nærmer oss ferdige på stua og kjøkkenet nå![:D]
Kjenner på den trøtte følelsen... Men nå sover snuppa vår ganske bra da, men savner å sove en hel natt uten dobesøk eller amming..[8D] Bare noen måneder nå, så kan vi nyyte det vi også!!![:D][:D]

Jeg er oftest innom her når jeg ammer på formiddagen, kom innom da du også!!![:D][8D]

Hei du!!!!! Godt å høre fra deg igjen! [:D]

Back
Topp