Hei fra meg

My880

Andre møte med forumet
Hei!

Den siste måneden har jeg lest mye her inne, skrevet veldig lite. Nå tenkte jeg det var på tide å si ordentlig hei :greet025

Synes hele prosessen er så skremmende, men har begynt å klare å glede meg litt:happy:
Jeg og mannen har prøvd å bli gravide i over 2 år. Vi startet på første IVFforsøk i november, innsett i starten av desember.
For første gang noen sinne testet jeg positivt rett før jul :smiley-angelic003
Det har vært en berg - og dalbane av følelser, med noen blødninger osv.
Ellers har jeg vært utrolig heldig, og har veldig få symptomer - noe som igjen har vært skremmende for meg når jeg har lest hva 'alle' andre går gjennom.
Forrige uke var jeg på tidlig ultralyd på sykehuset, som viste en liten peanøtt, hjertet slo:Heartred den lille målte 2 mm mindre enn forventet, men legen var ikke bekymret for dette.
Jeg har bestilt meg 2 nye ultralyd privat, en neste uke og en i uke 12 (er nå 8+4). Håper disse ultralydene vil gi meg mer ro, og at jeg begynner å føle meg gravid. Så får jeg bare prøve og nyte å være tilnærmet symptomfri:shy:

Det ble en lang melding, uten et spesifikt formål!

Krysser fingrene for både meg og alle dere som er heldige og er gravide, håper fortsettelsen blir like bra:Heartred
 
Ååh, gratulerer og velkommen! :gen014:gen014:gen014
Kjenner meg igjen i engstelsen selv om prøvehistorien min er litt annerledes. Gleder meg til TUL uken etter neste. Så gøy å ha fått sett er bankende hjerte allerede! :love7
 
Ååh, gratulerer og velkommen! :gen014:gen014:gen014
Kjenner meg igjen i engstelsen selv om prøvehistorien min er litt annerledes. Gleder meg til TUL uken etter neste. Så gøy å ha fått sett er bankende hjerte allerede! :love7

Lykke til med TUL:happy:
Krysser fingrene for et bankende hjerte for deg også:Heartpink
 
Hei!

Den siste måneden har jeg lest mye her inne, skrevet veldig lite. Nå tenkte jeg det var på tide å si ordentlig hei :greet025

Synes hele prosessen er så skremmende, men har begynt å klare å glede meg litt:happy:
Jeg og mannen har prøvd å bli gravide i over 2 år. Vi startet på første IVFforsøk i november, innsett i starten av desember.
For første gang noen sinne testet jeg positivt rett før jul :smiley-angelic003
Det har vært en berg - og dalbane av følelser, med noen blødninger osv.
Ellers har jeg vært utrolig heldig, og har veldig få symptomer - noe som igjen har vært skremmende for meg når jeg har lest hva 'alle' andre går gjennom.
Forrige uke var jeg på tidlig ultralyd på sykehuset, som viste en liten peanøtt, hjertet slo:Heartred den lille målte 2 mm mindre enn forventet, men legen var ikke bekymret for dette.
Jeg har bestilt meg 2 nye ultralyd privat, en neste uke og en i uke 12 (er nå 8+4). Håper disse ultralydene vil gi meg mer ro, og at jeg begynner å føle meg gravid. Så får jeg bare prøve og nyte å være tilnærmet symptomfri:shy:

Det ble en lang melding, uten et spesifikt formål!

Krysser fingrene for både meg og alle dere som er heldige og er gravide, håper fortsettelsen blir like bra:Heartred

Hei,

Gratulerer med positiv test og ultralyd :happy: Er også 8+4 i dag :Heartred
 
Gratulere så mye:Heartpink

Har også hatt ivf og etter noen runder testet jeg også min første pos.test noensinne :wav

Er 8+1 i dag. Hadde TUL 7+5 og så bankende hjerte:love7 Den var privat, også har vi offentlig TUL på mandag. Allerede litt nervøs, men får satse på at lille bamsemumsen har det bra inni der, og at jeg snart kan senke skuldrene litt. :Heartpink
 
Hei igjen alle sammen! Tenkte det var på tide og gi en lyd fra meg igjen. Jeg leser veldig mye her inne og synes det er gøy å følge dere, men er ikke like flink å oppdatere selv :yuck:

Jeg har endelig klart å senke skuldrene litt. Var på ultralyd for noen dager siden (har passert uke 12 nå) og alt var i skjønneste orden:love7
Vi fikk til og med vite at det etter all sannsynlighet er en liten jente :Heartred så får vi se om det fortsatt stemmer ved ordinær ultralyd ;)

Håper dere alle har det bra :Heartred
 
Så herlig at alt var fint! Og gratulerer med (mest sannsynlig ;)) en liten jente på vei :Heartpink
 
Back
Topp