Hei folkens!

Lillo_82

Forelsket i forumet
Uff.. her er det lenge siden jeg har vært innom... skammer meg nesten litt siden jeg ikke lenger har oversikten over hvem og hva som skjer her inne lengre!!!

Får vel nesten begynne med å ønske alle nye velkommen inn her!!! Håper dere har det bra!!

Er det noe fra Bergensområdet her inne??
Lurete og om noen av dere har begynt å kjenne noe liv ( til dere som har termin tidlig i mars!)?

Jeg mener jeg så tydelig kan kjenne den lille bevege seg når jeg sitter med beina opptil med slik at det nesten blir litt trangt rundt bukselinningen. Merker at det er noe som romsterer der. Dette er da mitt andre barn, så vi som har vært gjennom det før veit hva det er vi skal kjenne etter! hehehe..

Håper det er noen som svarer meg for jge kjeder med noe sinnsykt om dagene. Har ikke jobb, men søker som abre det for må begynne det å haste!!!!!!!!!!!!!!!![:'(]

Har dere fått time til Ul da?? det har jeg så vi skal på KK 29/09/05...
Gleder meg som en gal!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

Vi snakkes jenter!!!

Hei hei..

jeg har termin 7.mars, men jeg kan ikke si at jeg har kjent noe liv ennå. Gleder meg til det. Men nå er dette min første, så det kan jo ha noe med saken å gjøre..[;)]

Jeg er fra Oslo, men lille babyen har hele svigersen i Bergen, så det kan vel hende jeg kommer til å besøke farmor og tante en del.

Skal til andre kontroll 8.sept, så jeg regner med at jeg får sett opp ultralyd-time da. Er veldig spent på det!![:D]

-Ninu

Hei... [:)]
Jeg har termin 12. mars, gleder meg til jeg begynner å kjenne noe inne i magen.. Bor i Bergen.
Jeg får ultralyd hver gang jeg er hos legen, veldig spennende syns jeg, skal til legen igjen 5. oktober så da får jeg vite kjønnet[:D] gleder meg...

Lykke til alle sammen

Har termin 8. mars jeg, men merker foreløpig ingen ting [8|]
Har vært på UL og sett det lille nurket, så det er vel på tide å
ta dette innover seg snart.... Dette er første gang for oss.

Lykke til med jobbsøkinga!

Takker for at dere ville svare meg!!! gleder med sånn til det virkelig begynner å vise å sprelle der inne... Åhhhhhh!!! Gled dere jenter!! [:D]

Skal forresten på jobb intervjue på onsdag neste uke så det blir spennende... kryss fingra for meg da!! [8D] hehehe.. men jeg må nesten se til få gjørt noe her.. vi snakkes folkens....

Et spm.... Beat.... hvor i bergen er du fra?????

bor ikke så langt fra sykehuset

hvor i bergen bor du egentlig? (lillo_82)

jeg bor ikke så alt for langt fra Lagunen. Do think u know who I am yes!! [;)] har på følelesen av at vi har en del felles venner.. heehehehe... vis jeg ikke tar helt feil...

hei på deg. jeg er fra bergen, har termin 17 mars,gleder meg veldig. dette er mitt andre barn oxo,har en gutt på 8, så det blir vel nesten som en førstegansfødene igjen[&:] har vært litt engstelig i dette svangerskapet,da jeg mistet i fjord i uke 10.bare krysser fingrene.

Jeg har termin 3. mars. Har ikke kjent noe liv enda, men så er det mitt første barn, så jeg må vel kanskje være tålmodig en stund til [:)]

det må jeg virkelig si.... her var det mange fra Bergen... Kjempe artig det!!! Hehehe.. dette kan bli en artig tid framover!! [;)] Dere må bare holde meg oppdater for dette er veldig liker jeg!! Hehehe,... stå på jenter...

Gleder meg sånn til i morgen for da skal svigerinnen min på Ul.. det er akkurat 8 uker mellom oss... [:D]

Blir spennende om de ser hva det blir...

kos..

tror jeg vet hvem du er ja lillo_82. gratulerer med svangerskapet, håper alt går fint[:D]

er det noen som vet hvor jeg får fatt i navnebok??? har prøvd liberoklubben men der er de sluttet og dele ut[:'(]

Vet ikke om Navnebøker men jeg hadde svært god hjelp av
http://behindthename.com
da jeg leita etter navn til babyen vår..

Hei du som leita etter et sted å finne navn.. du kan jo søke på nettet... jeg mener det er en side på barnimagen.no som heter hva skal barnet hete... kan jo gå inn der... eller på en annen baby side... du finner sikkert noe....[;)]

tusen takk for hjelpen,skal inn på den siden. [;)]
ORIGINAL: Fiorelina

Vet ikke om Navnebøker men jeg hadde svært god hjelp av
http://behindthename.com
da jeg leita etter navn til babyen vår..

takker så mye [:D]
ORIGINAL: Lillo_82

Hei du som leita etter et sted å finne navn.. du kan jo søke på nettet... jeg mener det er en side på barnimagen.no som heter hva skal barnet hete... kan jo gå inn der... eller på en annen baby side... du finner sikkert noe....[;)]

hehehe... bare hyggelig å få hjelpe.. det er vel derfor vi er her vel... for å utveksle tanker og ideer.!!!! [8D]

ORIGINAL: Lillo_82

hehehe... bare hyggelig å få hjelpe.. det er vel derfor vi er her vel... for å utveksle tanker og ideer.!!!! [8D]

Signerer på den, ja[;)]

Back
Topp