hei folkens

malla29

Forelsket i forumet
Jeg har et lite spørsmål derfor kom jeg til dere. Det er lenge siden nå jeg har vært innom og nå lurte jeg på en ting. Alle sier at dattra mi er bortskjemt og det begynner å plage meg, jeg vet at hun er det. Hva sier dere til folk som forteller dere at barna er bortskjemte.

Jeg har slitet veldig med å få denne lille mirakelet, og selvsagt så skal hun være bortskjem!

har fått hørt d å ett par gonga
enten så overser æ d eller så sei æ at d e min sak korsen æ oppdrar ungen min.
føresten lenge sia æ har sett dæ, kjæmpekoseli. e ikkje så vældi aktiv sjøl sia æ har ett eget forum

Hei nemi og trampe, så hyggelig at dere er online. Vesla mi får en god del ting, men vi er litt strenge når det gjelder ting hjemme. Hun er veldig glad å kaste ting fra bordet og "rydde" oppi lekekasa si, dvs hun kaster ting hele tiden. Ja ja, bla bla bla, vi er litt strenge men jeg kan jo ikke nekte henne alt, hun må få litt :)

Tra la la la la, jeg har fått ny data jobb derfor har jeg mulighet å prat litt når det er lite å gjøre hehe

kjenne t d m kasting ja. heldivis har Katarina nesten slutta m d etter en lang kamp
Katarina får en god del ho å, å mamma synes ho får før masse sånn at ho ikkje har nåkka å gi Katarina

deili m ny data regna æ m.
korsen går d ellers?

ORIGINAL: malla29

Jeg har et lite spørsmål derfor kom jeg til dere. Det er lenge siden nå jeg har vært innom og nå lurte jeg på en ting. Alle sier at dattra mi er bortskjemt og det begynner å plage meg, jeg vet at hun er det. Hva sier dere til folk som forteller dere at barna er bortskjemte.

Jeg har slitet veldig med å få denne lille mirakelet, og selvsagt så skal hun være bortskjem!

Hyggelig å se deg igjen her[:D]

Min datter ER bortskjemt, ikke med å få ting eller få det som hun vil - men hun er bortskjemt
på kos og oppmerksomhet. Hun vil helst at vi skal være sammen med henne hele tiden, gjerne sitte på gulvet rundt henne når hun leker osv. Folk bemerker det ja, de sier at jeg jo aldri får tid til andre ting når jeg sitter sammen med henne. Jeg svarer da at  hun bare er liten en gang og rydde kan jeg gjøre når hun blir voksen! [:D] Hehe, hun er jo lille pia vår - klart hun er bortskjemt!![:D]

ORIGINAL: LilleBølla

Hyggelig å se deg igjen her[:D]

Min datter ER bortskjemt, ikke med å få ting eller få det som hun vil - men hun er bortskjemt
på kos og oppmerksomhet. Hun vil helst at vi skal være sammen med henne hele tiden, gjerne sitte på gulvet rundt henne når hun leker osv. Folk bemerker det ja, de sier at jeg jo aldri får tid til andre ting når jeg sitter sammen med henne. Jeg svarer da at  hun bare er liten en gang og rydde kan jeg gjøre når hun blir voksen! [:D] Hehe, hun er jo lille pia vår - klart hun er bortskjemt!![:D]

Hyggelig og se deg[:D] signerer lille bølla rydde kan vi gjøre senere[:D]

Tusen hjertelig takk for alle tilbakemeldinger, nemi jeg fikk ny data i desember men jeg hadde ikke tid til å skrive så mye, aida er datagal og med en gang hun ser at jeg setter meg ned så kommer hun bort og vil bruke mus og tastatur, har tatt ut flere av tastene mine på min nye bærbar hehe

Men på jobben blir det litt stille så kan jeg komme og skrive par beskjeder.

Synes det var koselig at dere husker meg...

Ååååh.... Har fått høre det noen ganger jeg også, helst av mamman min, at Trygve er bortskjemt. Da sier jeg bare at ja, det kan vel hende[:D] Ikke så bortskjemt på ting og tang (eller joda, han har jo NOK leker for å si det sånn[8|]), men på oppmerksomhet. Helt fra han var nyfødt har han krevd mye, bar han veldig mye de 5 første mnd pga vondt i magen - tror det var med på å gjøre han mindre selvstendig. MEN det er jo sant, de er egentlig små veldig kort tid - og mange av de aller beste opplevelsene og øyeblikkene har vi jo når vi sitter sammen på gulvet og leker eller herjer!

Først: Så kjekt å se deg her igjen!

Synes du bare skal overse kommentarene.
Foreldre vet best og gjør det som er best. Synes de små skal være lit bortskjemt jeg, såfremt det ikke går på andres bekostning.[;)]

Tusen hjertelig takk for alle tilbakemeldinger, nemi jeg fikk ny data i desember men jeg hadde ikke tid til å skrive så mye, aida er datagal og med en gang hun ser at jeg setter meg ned så kommer hun bort og vil bruke mus og tastatur, har tatt ut flere av tastene mine på min nye bærbar hehe

hehe godt å høre d e fleire smårollinga som e datafrika. har ett bilde a mi som sett oppå dataskjermen (stasjonær)
godt du tar dæ turen inn av å t. sælfølgeli huske æ dæ (du e jo en a di "gamle" i maigjengen)

ORIGINAL: nemi.marselia

hehe godt å høre d e fleire smårollinga som e datafrika. har ett bilde a mi som sett oppå dataskjermen (stasjonær)
godt du tar dæ turen inn av å t. sælfølgeli huske æ dæ (du e jo en a di "gamle" i maigjengen)

Det første hun lærte når hun klarte å stå alene er å ta mus i den høyre handa og trykke med de små fingrene sine på tastaturet. Hun var så liten, og hun trykka på de tastene på musa sammtidig, jeg måtte filme det. Faren min sa fra første dagen at den ene fingeren er datafinger for den pekte hun med, og jammen var han riktig, vurder å kjøpe en sånn liten datamaskin til henne, eller fikse den gamle så hun har en for seg selv. Ja ja ja, jeg vet det er helt feil men hun kan ikke bli noe annerledes enn begge foreldre som er datanerder.... hehe

Back
Topp