Hei Fierolina¤¤

katrin

Betatt av forumet
Bor du på en stor/liten plass?
Her jeg bor er det lite å ta seg til med, bortsett fra trening...
Tror det er voksesmerter du kjenner..for kynnere er vel litt lenger uti svangerskapet vil jeg tro..
Har oggså hatt vondt i magen, men legen sa at det er livmorbåndene som strekker seg, og bebyn din er inne i ei stor vokseperiode nå.. mellom 15-17 uker vokser den i rekordfart..jeg er 19 uker i morgen, og jeg synes det er bedre nå:-)

Klem

)Bor vel 15 minutter (med bil) fra Bergen sentrum.. er et relativt dyrt område å bo i, så det er ikke mange unge her. (vi leier hos slektninger, blir ikke så dyrt da[;)])

trening er vel ikke det jeg er ivrigst på.. [:'(]
er lite med penger også, nå, så basseng er nok for dyrt ennå.
-kunne godt tenke meg å svømme litt, da jeg var litt av en spekkhogger som tenåring..
(stor og klumpete på land, men på grensa til elegant bare jeg kom i vannet [8D] hihi..

hvor går disse båndene henne da?[8|]
har hatt sånne voksesmerter også, men nå har smertene forandra seg og flytta på seg.. -leste et sted at noen kjenner kynnere gjennom store deler av svangerskapet, så jeg tenkte kansje at det kunne være det jeg plages med i kveld, men vet jo ikke, da..[8|]

Har også fått me meg at man kan få kynnere ganske tidli i svangerskap, men ikke så mange som merker de noe særli.. [:D]

Vet dissa bånda som sitter rundt bekkenet strekker seg utover, de kan være ganske smerte fullt! Opplevd sjøl kan du si, ikke noe godt! [&o]

Back
Topp