Hei Februarjenter! :)

Nrtopåvei

Andre møte med forumet
Ser ut som jeg kommer inn hit til dere

Er egentlig bruker her inne fra før, men holder meg skjult et par uker til for sikkerhetsskyld. Rundt 6 uker på vei nå tror jeg. Gleder meg til å bli kjent med dere alle! Er formen deres fin ?

gratulerer så mye!! :) Nr. 2 på vei her også! Hatt en liten en med raserianfall inne på en overfyllt butikk i dag,,, tror jeg angrer på nr to allerede!! hehehe Ellers er formen fin her! ikke like langt på vei som deg, ca 4 uker tror jeg.. hvordan er formen din da?

Gratulerer til dere begge :o)

Jeg er gravid for første gang og trur jeg er ca 4 uker på vei.
Formen er fin utatt at jeg er trøtt hele tiden og sover dårlig om natten. men det er vel normalt? :)

Hei :) gratulerer til oss alle ;)
er ca 5 veker på vei med vår første :)
går stortsett bra, trett, vonde voksende pupper (håper dei ikkje blir alt for store ), litt kvalm innimellom, menssmerter og stikkinger, går rundt og er veldig trøtt heile dagen men når hodet ligger på puten så er eg plutselig lys våken.. litt plagsomt egentlig, må heller ikkje glømma alle turane på toalettet gjennom dagen.. :p

kor lenge skal dåke venta med å fortella da til familie og venner?

Gratulerer til deg også :)

Jeg vet ikke helt når jeg skal fortelle det til venner og familie.. Trur nokk det blir etter legebesøk. Fikk ikke time før 27.juni :/ Vil gjerne ha en bekreftelse fra lege å vite nøyaktig hvor lang jeg er på vei før jeg sprer den gode nyheten :)

GRATULERER MED SPIREN:D

Gratulerer så mye og velkommen skal du være;)

Gratulerer så mye og velkommen inn hit :) Gleder meg til å bli kjent med deg også :D

Er nr. 2 her også, og formen er helt grei. Veeeldig trøtt også er jeg kvalm morgen og kveld og har kastet opp litt, men ellers greit :D

Gratulerer så mye til alle andre også

Formen er stortsett fin her. Litt kvalm innimellom og sover dårlig, men sålenge jeg slipper den værste kvalmen skal jeg ikke klage. Hadde den med førstemann og det sitter friskt i minne enda :(

Hvor gamle er barna til dere som har fra før da ? Vi har en gutt som er rett over året, så her blir det to tette. Regner med vi forteller det til nærmeste familie rundt 10-12 uker. Det var det vi gjorde forrige gang

Ventejente85 : Nå fikk jeg et bilde inni hodet mitt der jeg står i butikken med en skrikende baby i vognen og en sint 2-åring med raserianfall. Hehe

Hvor er alle ifra ? Østlandet her ..

Gratulerer så mye:D 

Formen min har vært helt greit til nå :) Menn redd den blir værre etter hvert:P Din form da? :)

Jeg håper jeg slipper unna kvalmen..  Skal jobbe i sommer vil helst ikke være fraværende derrifra :)

Jeg er fra Trøndelag :)

Gratulerer så mye! Velkommen hit! Her er det mirakel Nr 5 som er i vente.

Gratulerer alle som venter en liten en :) Jeg er litt over 5 uker nå og er kjempe fornøyd. Formen er super! :) 

Første gang for meg så dette blir bra :)

Gratulerer med spiren! Her er det også nr. 2, ellers sliter jeg mye med kvalme hele dagen lang, og dårlig matlyst Ellers er alt bare bra!! Trønder her..

Gratulerer med spire i magen og velkommen til oss.
Nr 2 her også. Har en sønn som blir 3 i oktober. Vi kommer fra Oslo

Velkommen hit og gratulerer så mye med spiren :)

Her ventes også nr 2, storebror er 15 mnd nå så blir to tette her også.
Er 8+1 i dag og formen er ganske bra bortsett fra ekstremt trøtthet og en del kvalme.

Er fra østlandet her også..

Back
Topp