Hei februar-jenter!

fjellmamma

Forelsket i forumet
Ville bare titte innom og si hei, jeg har ikke vært inne på februar-forumet før.
Jeg har en jente som ble født 25 april i fjor og nå har vi jammen en positiv test igjen! Ser ut som det er 25 februar som gjelder denne gangen.

Vi "snakkes"!
Hilsen fjellmamma

hei!
Så koselig-gratulerer:-)
Jeg har også ei jente som er født 4.mai i fjor og tror jeg har termin 18.februar denne gang..
Jeg syns det er koselig med to som blir såpass tett - de kommer til å ha masse glede av hverandre :-) Lykke til!

Oj, det blir akkurat samme aldersforskjell! Tenkte først at hjelp, dette blir slitsomt, men jeg tror også at de kommer til å ha mye glede av hverandre. Mange sier også at nr 2 ofte er rolig og sover mye (får krysse fingrene), så det skal nok gå fin-fint! Lykke til du også!

Gratulerer med baby i magen og velkommen til oss

Gratulerer med spira og to virkelig tette :p Syntes mine blir tette jeg og de blir det 2 år og 2mnd mellom :)

Gratulerer å velkommen til oss
Jeg har selv en datter født 25 mai i fjor og har termin i månedskifte januar/februar..
To tette går bra det

Gratulerer så utrolig mye og velkommen inn til oss;)

fjellmamma skrev:
Oj, det blir akkurat samme aldersforskjell! Tenkte først at hjelp, dette blir slitsomt, men jeg tror også at de kommer til å ha mye glede av hverandre. Mange sier også at nr 2 ofte er rolig og sover mye (får krysse fingrene), så det skal nok gå fin-fint! Lykke til du også!

Velkommen hit og gratulerer :-) Jeg har hørt omvendt, jeg, da, at det er nummer en som ofte er den rolige....men, er jo bare å vente og se :-)

Gratulerer så mye! Hjertelig velkommen hit! Det er kjempekoselig med to tette, litt slitsomt i begynnelsen, men senere er det kjempefint! Lykke til!

Tusen takk alle sammen! Regner med at det blir litt slitsomt ja, men eldstejenta skal jo fortsette i barnehagen også er vi to om det så det skal gå. Slitsomt med baby i hus uansett, men regner med at de vil få mye glede av hverandre etterhvert :-)

Gratulerer til dere andre også da, spennende med ny baby eller første baby!

Back
Topp