Hei farmor..

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
I mårå skal vi til svigers og da skal den kommende farmor som hadde bursdag tidligere i uken få denne..
Så spent på reaksjonen ❤️ Ganske sikker på at hun blir overlykkelig..

Vedlegg

• 974043A9-2919-4CA8-91F8-E305B5897E05.jpeg
    974043A9-2919-4CA8-91F8-E305B5897E05.jpeg
    24,5 KB · Visninger: 217
Så utrolig koselig❤️ Vi har kun fortalt mine foreldre og skal fortelle svigers snart. Ingen som forventer at nr 3 er på vei, så det blir stas.

I mårå skal vi til svigers og da skal den kommende farmor som hadde bursdag tidligere i uken få denne..
Så fint og morsomt det kortet var. Jeg fikk tårer i øynene jeg. #hormoner

Så koselig! Er det hennes første barnebarn?Håper jeg selv blir farmor en gang:happy:

Hun har 4 barn selv (kjæresten er eldst), ene broren til kjæresten ha 3 jenter, så dette blir nr 4.. MEN hun sier hun har 5 barnebarn nå, hun har tatt mine 2 andre barn inn med åpent hjerte og sier hun er like glad i de som hennes egne barnebarn.. Hun er helt fantastisk ❤️

Hun har 4 barn selv (kjæresten er eldst), ene broren til kjæresten ha 3 jenter, så dette blir nr 4.. MEN hun sier hun har 5 barnebarn nå, hun har tatt mine 2 andre barn inn med åpent hjerte og sier hun er like glad i de som hennes egne barnebarn.. Hun er helt fantastisk ❤️
For en god svigermor :Heartred

Så utrolig hyggelig kort og gave ❤️❤️

Så utrolig søtt. Jeg fikk tårer i øynene❤️❤️❤️

Back
Topp