Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så fint og morsomt det kortet var. Jeg fikk tårer i øynene jeg. #hormonerI mårå skal vi til svigers og da skal den kommende farmor som hadde bursdag tidligere i uken få denne..
Så spent på reaksjonenGanske sikker på at hun blir overlykkelig..
Åååå, nå kom tårene!!I mårå skal vi til svigers og da skal den kommende farmor som hadde bursdag tidligere i uken få denne..
Så koselig! Er det hennes første barnebarn?Håper jeg selv blir farmor en gang![]()
For en god svigermorHun har 4 barn selv (kjæresten er eldst), ene broren til kjæresten ha 3 jenter, så dette blir nr 4.. MEN hun sier hun har 5 barnebarn nå, hun har tatt mine 2 andre barn inn med åpent hjerte og sier hun er like glad i de som hennes egne barnebarn.. Hun er helt fantastisk![]()

Så utrolig søtt. Jeg fikk tårer i øyneneI mårå skal vi til svigers og da skal den kommende farmor som hadde bursdag tidligere i uken få denne..
Så koseligSå hærligJeg kan meddele at det ble både tårevått og stor glede fra svigermor![]()