Hei. Får eg melde meg inn hos dere? :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
God kveld :) Har vert hen en stund og sjikket,men har ikkje skrevet noe ennda. Da vi var i tvil om vi skulle beholde,pga plass mangel og ikkje så god helse på meg. Hadde vell så å si bestemt for og avslutte svangerskapet,men da vi var på sykehuset nå i uka og fekk slengt all informasjonen til meg og tabeletten som skulle slutte utviklinga til fosteret så brøyt eg samen. Og eg klarte det rett og slett ikkje å gjennomføre det. Hadde ikkje klart og levd med den samvitigheten. Så vi får bare ta det rolig og benytte oss av hjelpa vi kan få. Bla bla bla,ble mye her nå.
Men vi var på gyn undersøkelse og det viste seg at lille huleboeren vår er 9+6 :) Og vi gleder oss :)
Dette blir vårt 4 barn,på 5 år så det blir fullt kjør i huset:)

Hei og velkommen hit til oss! Skjønner dere har hatt mye å tenke på, og mange avgjørelser å forholde dere til! Tung start, kanskje, men håper fortsettelsen din blir bedre, og at små bekymringer ordner seg, slik dere kan glede dere skikkelig! Det skal bli veldig kjekt å bli kjent med deg her! Skjønner det blir hektisk med mange barn i tett alder! Står i respekt av det! Dette klarer dere, det er jeg sikker på! ;) håper helsa di glimter til i det nye året! :)

Glad du har greidd å ta en avgjørelse som føles riktig. Det ordner seg alltid :) Velkommen velkommen :)

Godt at du har klart å ta den avgjørelsen som var rett for deg. Velkommen :-)

Takk skal dere ha :) Veldig kjekt og være tilbake hit :):)

Velkommen hit inn og lykke til videre! :)

Back
Topp