Hei, er ny her

CathrinePernille

Flørter med forumet

Hei Cathrine:)
Velkommen inn til oss:)
Hvor langt er du på veg da?<3

Jeg er 7 uker i dag.. Du da?

Gratulerer til deg og..
Dette er nr 3 som er på vei. Så det er veldig kjekt. Men er litt bekymret, for med de to andre var jeg stort sett kvalm og trøtt hele tiden, men denne gangen er det liksom ikke noen symptomer.. Har lest at det er like vanlig med ingen som med mangen, men synes det er rart at det liksom ikke skal være noen...
Har du noen plager ??

nr 3 ja:D kjeekt! Dette er min første:)
føles kanskje litt unormalt for deg siden du har hatt symptomer med de flrste to:) Men som du sier, det er helt normalt:) Plutslig kommer kvalmen for fullt:)
Jeg har noen plager ja, men de er ikke intense hele vegen hos meg heller, kommer og går litt:) Er kvalm, trøtt, vondt i puppene, kviser, murringer, stikkinger og de siste dagene har det vært en del luft i magen:( Er iallefall de jeg kom på nå:)

Ja, men kanskje jeg har symptomer likevel da. Jeg har hengt meg litt mye opp i den kvalmen ser jeg.
Jeg er trøttere enn vanlig, har fått kviser og har litt murringer og vondt i korsryggen. Må gjene tisse litt oftere også. Ja, men det var jo bra.. Så får vi håpe sprien klamrer seg fast.. :) Hatt en sa før og derfor er jeg litt bekymret.

Da hadde du jammen meg noen symptomer da:)
Satser på spirene våre sitter til termin ja:) Jeg har ikke hatt noen SA, men er bekymret for det.. Alt er nytt, så jeg hååper dette går bra !!

Back
Topp