Hei en liten hilsen ifarta..

eadni

Forumet er livet
Heisann!
Har funnet en fin anledning til å legge igjen en liten oppdatering fra oss.. Har tatt egenmelding idag, siden jeg og snuppene mine er veldig forkjølt idag.. [X(][X(][X(] Godt med et lite avbrekk fra jobb og barnehage!

Vi har hektiske dager, med lange dager på jobb og barnehage. Har stresset veldig i dette høsthalvåret, som sagt så kan jeg ikke regne med pappaen til snuppene før etter jula pga av privatnæringen han er i. Har også slitt med dårlig samvittighet, fordi jeg er mye borte fra barna. På en hverdag 'ser' jeg jentene fra kl 6:30-8:00 mens jeg steller de, pakker sekkene, mater de og kjører til jobben og leverer de dit [:(] og etter det ser jeg de fra ca.16:00-19:30. Nå har jeg søkt om permisjon (20% av stillingen min) på vårhalvåret og hvis jeg ikke får det, så sier jeg opp 20% av den! For min del er det mye annet som er viktigere enn penger.

Snuppisene mine vokser for hvert øyekast de
De er blitt som erteris og leker veldig bra sammen. Selvfølgelig krangler de innimellom,
men vi ser det som normalt [8D] Ana Maria er veldig veslevoksen og passer veldig på lillesøssa si Hun sliter fortsatt når pappaen er borte så mye, men jeg merker at hun er blitt veldig vant til det og faller i ro fortere enn før.
Vi får veldig mye skryt fra barnehagen at hun er veldig reflektert og får med seg langt mer enn det andre regner med
Inga Eveline er blitt en skikkelig søssedalt og skal gjøre og ha alt det Ana Maria gjør og har For det meste blir det nok likt, men vi passer på å ha det noe forskjellig også. Inga Eveline har fått mange nye ord nå, men er nok noe senere på språket enn det storesøss var [:)]

God advent til dere alle sammen!

Penger er ikke alt nei. Får håpe du får permisjonen[:)]

Ha en fin advent til deg og dine også!

Her jobbes det også 100%, skulle mange ganger ønske meg å jobbe litt mindre men... Mulig jeg søker om lavere stilling når (hvis) nr 2 kommer. Ikke noe særlig å gå og slite med dårlig samvittighet. Håper det ordner seg til det beste for dere :-)

Dere får ha ei fin adventstid [:)] klem

Back
Topp