Hei! Jeg har vært på ordinær ultralyd i dag, og har egentlig fulgt aprilgjengen, for jeg hadde termin 5.april. Ble flytta så mye som 1 uke og 1 dag, til 28.mars. Håper på å henge litt begge steder, så får vi se når det skjer da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Velkommen inn hit
Hei. Ja det får du nok lov til. Du har min stemme! Jeg skulle egentlig vært i April gruppa da jeg ble flytta fra 25 mars til 4 April på oul. Så da har vi jo det helt motsatt Men garantert mange som føder før og etter termin og kan ende opp i Mars eller April uansett
Ja, disse barna kommer når de kommer. Termindato er bare veiledende. Og det har ingen ting å si at jeg fødte nesten på termin sist. Jeg kan gå over og det kan skje før. Jeg holder en knapp på overtid denne gangen siden det var så stort sprik mellom menstermin/tul-termin og oul-termin. Syns det er så rart når menstermin og tul-termin var samme dato, men at jeg nå ble flytta.Velkommen! Jeg har termin 30.03. og kan fort ende opp i april.
Takk!Velkommen [emoji4]
Takk!Velkommen hit!
Takk!Hey hey velkommen