hei dere

Wiilma

Elsker forumet
Følte jeg har vært her skikkelig lite i det siste.
Bw har jo startet i barnehagen i forjeuke. Noe som gikk som en drøm. han vinker hade til meg før jeg har levert han hehe :P så godt og vite han stortrives der [:)]
Nå har bw blitt plutselig fryktelig pratesyk når han kommer hjem. hehe. det er så gøy og høre på han. han sier hei, mamma, pappa, jeg, mam som er nam, se og der.
må si han har vokst på den korte tiden. men nå har han startet og slippe seg litt igjen. men han er veldig redd forstatt, han tørr og gå 2-3 skritt hver gang. så han er på første skritt fasen nå.
Ellers har han endelig vokst fra seg vannskrekken. jeg har bare brukt noen dager nå å gått virkelig inn for å fjerne den. jeg bare lar han stå et stykke unna vannet. så nermer han seg litt og litt. i går fikk jeg han nesten ikke ut av vannet engang [8D]

Tiden bare flyr. her sitter vi og prater om bursdagen hans [8D] noe som jeg tenkte var kjeeempe lenge til [8D]
Hvordan er det med deres barn? prater de mye eller går det? det er jo så utrolig hva de små plutselig kan.

heihei

her har prinsessa mi så vidt begynt å krabbe [;)]ho blir 11 mnd neste torsdag, oxo går ho ok viss vi holde ho i hendene, barnehage skal ho begynne 5 jan. men jeg trur ho kommer til å stor trives vi har vært innom barnehagen noen ganger og ho viste stor interese av å være der..[;)]

så kjekt å lese at han stor kosa seg i barnehagen følle meg veldig letta når pia mi skal begynne der [;)] venta en liten nurk til så jeg vil ha ho hjemme heilt til jeg skal begynne i permisjonen min[;)]

Ja, det er utrolig.. Så gøy med BW og at han liker seg i bhg! Alma begynte å klappe i hendene for et par dager siden, og nå peker hun og klapper og vinker om hverandre her:)
I dag sa hun "bolle bø", tror det er etter sangen om olle bolle som sier bø. Merket det skjedde mye når vi begynte å gå i åpen bhg, der får hun så mange nye impulser. Mange sangstunder med klapping og rim og rytme gjør også sitt, hun viser nå enda tydeligere at hun elsker musikk. Peker på stereoanlegget og begynner å danse før jeg har rukket å trykke på play:)
Det var også i åpen bhg at hun slapp seg første gang, det har hun gjort en del i det siste, men enda ikke tatt sitt første skritt.

ORIGINAL: Ana22

heihei

her har prinsessa mi så vidt begynt å krabbe [;)]ho blir 11 mnd neste torsdag, oxo går ho ok viss vi holde ho i hendene, barnehage skal ho begynne 5 jan. men jeg trur ho kommer til å stor trives vi har vært innom barnehagen noen ganger og ho viste stor interese av å være der..[;)]

så kjekt å lese at han stor kosa seg i barnehagen følle meg veldig letta når pia mi skal begynne der [;)] venta en liten nurk til så jeg vil ha ho hjemme heilt til jeg skal begynne i permisjonen min[;)]

det er veldig godt å vite at de trives i barnehagen. det gjør dagen mye lettere. trur det hadde vært vanskelig å levert han om han bare hadde gråtet hele tiden.
trur du gjør bra i å være der innom i barnehagen før hun starter. det gjore vi med bw. vi dro innom nesten hverdag. så satt han ute å lekte der. det var mens barnehagen var stengt da. men han ble jo vant til stede og omgivelsene.

Så bra hun har startet og krabbe :) hun syns nok det er stas nå som hun har funnet ut hvordan hun gjør det :)

ORIGINAL: almara

Ja, det er utrolig.. Så gøy me BW og at han liker seg i bhg! Alma begynte å klappe i hendene for et par dager siden, og nå peker hun og klapper og vinker om hverandre her:)
I dag sa hun "bolle bø", tror det er etter sangen om olle bolle som sier bø. Merket det skjedde mye når vi begynte å gå i åpen bhg, der får hun så mange nye impulser. Mange sangstunder med klapping og rim og rytme gjør også sitt, hun viser nå enda tydeligere at hun elsker musikk. Peker på stereoanlegget og begynner å danse før jeg har rukket å trykke på play:)
Det var også i åpen bhg at hun slapp seg første gang, det har hun gjort en del i det siste, men enda ikke tatt sitt første skritt.

hehe så gøy at hun danser :) bw gjør det noen ganger, hvis jeg danser. men ikke ofte. det er utrolig hva barn gjør bare de er med andre barn. de lærer hverandre på en måte :) er veldig gøy når de først utvikler seg :) å spesielt med språket. bw sier mjaau, så har han en bok med dyrebilder. han pleier å åpne siden med katten på, så peker han og sier mjaau.

ja etter ho krabba litt så legge ho seg på ryggen og klappa, for da vet ho at ho har vært flink [:)] det er så søtt å se på. så idag prøvde vi å gå litt ute, og da klart ho ganske greit å gå uten at jeg gjor noe, bare lott ho holde meg, og det va ho utrolig stolt over [;)]
heldigviss så gå onkelungene til onkel hennes i samme barnehage og dem kjenner hverandre, så da blir ikke ho heilt "aleine"

Back
Topp