Hei dere

suza000

Blir kjent med forumet
Jeg har de siste dagene opplevd mye vond murring i korsrygg og nedre del av magen, nedpress når jeg jeg går og er oppreist.. Plutselig hetetokter og får en del vondter i korsryggen om natten også.
Er 34 uker i dag, er det noen av dere andre som opplever det sånn ? Har 2 barn fra før men husker jo ikke noe sånn som dette fra tidligere svangerskap før helt i slutten egentlig..

Jeg har de siste dagene opplevd mye vond murring i korsrygg og nedre del av magen, nedpress når jeg jeg går og er oppreist.. Plutselig hetetokter og får en del vondter i korsryggen om natten også.
Er 34 uker i dag, er det noen av dere andre som opplever det sånn ? Har 2 barn fra før men husker jo ikke noe sånn som dette fra tidligere svangerskap før helt i slutten egentlig..
Høres kjent ut. Men om det begynner å føles som rier må du jo bare inn å sjekkes :)
Jeg synes det murrer og verker over alt i detområdet for tiden... avogtil veldig trykk nedover når jeg går ja. Usikker på om det er nedpress eller bare tungt men..

Har murringer i symfysen og korsryggen av og til, ja. Merker ikke noe særlig til nedpress enda (tror jeg?). Er i uke 36.

Opplever noe av det du beskriver, som mye nedpress og vondt i korsryggen. Er andregangs og i uke 36. Det er annerledes enn med første i alle fall. Da var jeg helt sjokkert når vannet plutselig gikk, merket ikke så mye til noen tegn.

Men jeg tror at når kroppen har vært gjennom dette før, så blir tegnene på at fødsel nærmer seg tydeligere og (for meg) sterkere. Og dermed og mer ubehagelig...

Kjenner det nærmer seg her og, andregangs uke 36+3, en del nedpress og stikking når jeg går, vond korsrygg spesielt på nattan. Hetetokter som kommer og går, slitsomt. [emoji28] I går ettermiddag/kveld hadde jeg regelmessige og kraftige kynnere i flere timer, var såpass at jeg måtte sjekke med rieteller[emoji85] Håper det er tegn på at lillemor planlegger å komme litt før, og ikke har like god tid som førstemann hadde [emoji849][emoji4]

Godt å høre at det ikke er bare meg da [emoji87][emoji28] ble litt sånn små bekymra for at lille hadde tenkt seg å ut ganske snart [emoji28]han må jo vente en stund til [emoji5][emoji5]

Har det sånn jeg og. Er 36 + 2 og har hatt mye kynnere fra tidlig i svangerskapet. Har vonde kynnere et par dager der jeg kjenner det godt i korsryggen, nedre del av magen og lårene. Lurer på om slimproppen min har gått også. Fødte i uke 30 med storesøster. Synes det er helt ok om lillesøster kommer ut snart og ikke venter til uke 40 Sover dårlig og er tungt å puste.. litt lei nå og gleder oss til å bli kjent med lillesøster.

Er slik her også... er 34 +4 på vei, har en datter på 1 år som trenger sitt... føles som at baby på vei "ramler" ut når jeg triller dattra. Ellers så skal det VELDIG lite bevegelse til før jeg får skikkelige kynnere... sover dårlig også, og er dårlig i magen....

Jeg opplever det samme, minus nedpress (tror jeg?) Han har hodet festet, og det skjer saker "der nede" innimellom, men er usikker på om det er nedpress. Stikker til av og til, regner med at han treffer nerver. Verst er korsryggen, særlig kveld og natt.

Har hatt det det sånn i en ukes tid nå, i hele uke 34.

Back
Topp