Hei, dere.

Signum

Andre møte med forumet
Jeg lister meg forsiktig inn her hos dere jeg. 

Ei gammel ku, så ha tålmodighet med meg. ;)
Ser dere er så unge når jeg kikket i presentasjonstråden.

Jeg er rett over 6 uker på vei, etter en STOR overraskelse på fredag da jeg testet positivt. 
Et stort sjokk, siden vi har en ivf-jente fra før, og denne gangen var virkelig ikke planlagt, men kommer som en hyggelig overraskelse om alt går bra. Har blandede erfaringer med akkurat det, men har ikke lyst til å utlevere så mye her inne enda.

Er veldig spent på om kvalmen kommer....

Og håper å bli kjent med en gjeng trivelige kommende mødre her inne. 

Gratulerer så mye! Håper alt går bra med både deg og alle oss andre :)

Gratulerer så mye :)

gratulerer! =) velkommen!

Gratulerer så mye! Her er alle velkomne,uansett alder!:) og så kjekt med en slik overraskelse da,naturens mirakel!

skilpadda* skrev:
Gratulerer så mye! Her er alle velkomne,uansett alder!:) og så kjekt med en slik overraskelse da,naturens mirakel!

gratulerer så mye!!

Gratulerer så masse og velkommen til deg!

Tusen takk for varm velkomst dere. :)

Må nok venne meg litt til tanken. Og tar det vel ganske rolig enda, med tanke på å glede meg også.
Fikk svarene på hcg-prøven i dag, og den var muligens litt lav. Men det kommer veldig an på når jeg har hatt eggløsning, noe som er litt usikkert. Så ny blodprøve i morgen, så får vi se da. 

Men ingen mens heller, og i morges var jeg enormt kvalm, så det er nok slik det er ja. ;)

skilpadda* skrev:

Som jeg skulle sagt det selv:) Alle er jo i samme båt:) Gratulerer!

Back
Topp