Hei dere fyldige damer

Jeg hadde en bmi på 29,007 før svangerskapet :P -er blitt litt mer nå :P :P
Jeg blir gjerne med på en slik gruppe :)

ja veldig gjerne :-)

Jeg er med. Jeg var på 30 før svangerskapet, har ikke gått opp så mye men likevel. ...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, men så flott at vi er så mange allerede! For jeg kjenner virkelig at jeg trenger litt push etter fødsel, ihvertfall nå som "innemånedene" kommer rett etter fødsel... for ikke å snakke om jul! OIOI, fare fare :)

Jeg tenkte jeg skulle opprette denne siden, har ALDRI gjort det før :) Men skal prøve meg frem litt :)

Jeg satte BMI 29 som et forslag, men er selvfølgelig ikke rigid altså!! hihihi Så selvfølgelig skal du få være med Freja :):):)

Jeg vil å! Husker ikke ha min er, men den er iallefall for høy!

Gruppen er ikke aktuell for meg, men så utrolig flott med en slik gruppe! Stå på jenter, jeg skal heie på dere:D

Med en bmi på 34 før svangerskapet så vil jeg veldig gjerne få være med på dette! :) helt topp med en slik motivasjons side ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er hvertfall med :)

Jeg vil også gjerne være med :) kanskje du må ha ordentlige navn på oss gir å invitere på Facebook??

Jeg vil også gjerne være med :) kanskje du må ha ordentlige navn på oss gir å invitere på Facebook??

Ja, jeg tenkte at dere kunne sende meg en PM med navna deres, men har ikke opprettet gruppen ennå :)

Sniker meg inn fra November gruppa. :)
Hørtes ut som en Facebook gruppe jeg kunne likt å være med i.
Har selv Bmi over 35 :/ Store planer om å snu dette etter fødselen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp