Hei dere❤️❤️

Hennie88

Forelsket i forumet
Jeg fikk positiv digital i dag, og våger å snike meg inn her❤️ Lurer litt på om dere kan hjelpe meg litt? Greia er at jeg fikk eggløsning en del tidligere enn normalt denne syklusen, så vet ikke helt når termin blir. Har også hatt varierende lengder på syklusene, fra 26 til 31 dager.

Hvis jeg regner basert på siste mens og en sykluslengde på 28 dager får jeg 24. mars, men hvis jeg bruker dato for da jeg tror jeg hadde eggløsning/unnfangelse får jeg 21. mars. Det er kanskje mest riktig med det siste?☺️
 
Hei og velkommen:happy:
Jeg hadde også veldig tidlig el mnd jeg ble gravid. Siden jeg både brukte monitor og strimmeltester vet jeg akkurat hvilken dag det ble og testet også positivt 9 dager etter dette. Så det må stemme! Så jeg går utifra den terminen og ikke menstermin :):)
 
:love7Velkommen! Jeg har stabile, men korte sykluser, og har hver graviditet visst når eggløsning har vært. Så «min» termin har aldri stemt med jordmor og legens termin. Men terminen har hver gang blitt endret ihht «min» termin på OUL :)
Så min erfaring er vertfall at på kontroller før OUL tar de ikke hensyn til om du vet når eggløsning har vært, de skriver det som er standard etter sist mens. Men det er jo OUL termin som blir gjeldene, så det som blir viktig :)
 
Gratulerer! Og velkommen :-D
 
Back
Topp