Hei damer!!

PS.I Love You

Gift med forumet
Jeg er mannen til Nussy87...

hun er ikke her inne så mye lenger for blir så tungt for henne. men jeg tenkte jeg skulle være her litt å se hva det er som skjer her og hvordan man kan bruke dette forumet.

jeg har da ikke særlig mye peiling på dette greiene her, vet bare det jeg husker av samtalen på hausken å det Nussy87 forteller og forklare.. hun har virkelig satt seg inne i dette nå, men hun sliter veldig med frykt for at det ikke vil gå noe greit eller at det skal være veldig vondt osv...

i dag ringte vi til hausken å fortalte at vi villa ha uttak i april og vi fikk svar på en del spørsmål vi hadde, det var utrolig deilig!!

jaja, håper jeg får lov å være her inne å snike litt, kan være min kone oxo kommer til å snike og skrive litt med dette niket for hun har glamt passoret sitt og glemt passoret til mailen[&:] 

ha en fin dag videre damer[8D]

Heisann og velkommen hit [:)] Hyggelig med an mann som engasjerer seg litt i vårt lille forum. Her kan du spørre om hva du vil, og stort sett får man svar [:)] Dere får ha lykke til og gi en god klem til Nussy87 [:D]

Takk for det... Nussy87 setter pris på klemmer[;)]

Er spennde å se på alle her inne som er blitt gravide via sånn ifv eller ivf er ikke sikker på åssen det skriver.. vi skal jo ha sånn ICSI å er jo noen av de å her inne...

bli noen tøffe mnd mot april med mye magefølelser og spennding..

gleder meg fryktelig å håpe på å endelig kunne si til folk at nå skal jeg bli pappa endelig er det min tur, vår tur til å bli foreldre!![;)]

Velkommen skal diu være, synes det er innmarri flott at de kommende fedrene engasjerer seg her inne også. Dere er jo med like mye som oss damene, eh...nesten iallefall dere har bare et litt enklere løp å gå igjennom, slipper smertene[8D]

Du for hilse Nussy87 fra meg også, og jeg håper hun greier å stresse ned litt og tenke positivt før forsøket starter opp, det er viktig oppi en slik situasjon som dette. Du for bakke henne opp så godt du kan, men det er sikkert ikke så lett.

Her er det IVF baby på veg.

ORIGINAL: twinanne

Velkommen skal diu være, synes det er innmarri flott at de kommende fedrene engasjerer seg her inne også. Dere er jo med like mye som oss damene, eh...nesten iallefall dere har bare et litt enklere løp å gå igjennom, slipper smertene[8D]

Du for hilse Nussy87 fra meg også, og jeg håper hun greier å stresse ned litt og tenke positivt før forsøket starter opp, det er viktig oppi en slik situasjon som dette. Du for bakke henne opp så godt du kan, men det er sikkert ikke så lett.

ho e mye bedre nå enn ho har vært. gleder seg sånn.. men orke ikke være så mye å se på alle opp å ned turene til andre.. ho må bare ta sats å hoppe i det og ikke så mye berg å dalbana vis du skjønne..

ååå spennans med baby på  vei.. ikke lenge igjen ser jeg..

åssen var det for deg å mannen da å endelig bli graivde?? som forventa eller??

ORIGINAL: ElinR

velkommen hit og hils til nussy[:)]
det blir spennende å følge med på forsøket deres, krysser alt jeg har[:)]
her klaffet d på 3 forsøket. har kun hatt 1 egguttak men fikk flere befruktede egg[:)]

icsi baby på vei[:)]

ååå så koselig.. skal hilse ho..

håper at vi også får mange egg så ho slipper desse uttakene for er det ho gruer seg til å det gjør jeg også.. er ille å vite at ho skal ha vondt pga noe som er galt med meg. men ho er verdens beste å gjør så mye fint for meg å ville jo ha meg fordiom jeg ikke kunne gi ho det ho ønska seg mest her i verden.
så ho er god[;)]

ORIGINAL: Lisa..

Hei og velkommen hit.
Lykke til med forsøket deres!

Fikk selv klaff på første forsøk, og har en IVF gutt her hjemme. Hadde 8 egg på frys, og det ble brukt begge metodene (IVF og icsi).
Venter nå på fryseforsøk nr.2

Takk for det[;)]

så koselig å høre da...
spennde tid for dere også da..

må bare spør siden dere har ein prøverørs unge.. åssen var det å bli gravid, vente tiden og endelig få han?? prøvde dere leeenge?? var dere veldig overforsiktige å redde eller helt vanlig??

masse spørsmål.. håpe du kan svar?? hehe..

Hei, og velkommen. Koselig med en mann her også.
Masse lykke til med det først forsøket deres. [:)][:)][:)]

Jeg ble gravid nå, på vårt 4 Icsi forsøk.
Hils til Nussy. [;)]

ORIGINAL: Daddywannabe87

Hei og velkommen hit.
Lykke til med forsøket deres!

Fikk selv klaff på første forsøk, og har en IVF gutt her hjemme. Hadde 8 egg på frys, og det ble brukt begge metodene (IVF og icsi).
Venter nå på fryseforsøk nr.2

Takk for det[;)]

så koselig å høre da...
spennde tid for dere også da..

må bare spør siden dere har ein prøverørs unge..
åssen var det å bli gravid, vente tiden og endelig få han??Vi kunne jo nesten ikke tro den positive testen[:D] Ventet 6 mnd fra legen sendte henvisning til vi fikk time til samtale. Etter det gikk det fort,startet etter første mens,og vi fikk full klaff.
prøvde dere leeenge?? Slutta med pilla i april 2004, og han er født i mars 2007
var dere veldig overforsiktige å redde eller helt vanlig?? Var som vanlig vil jeg tro. Hadde tett oppfølging fra gynekolog hele veien, fikk flere UL og så at alt var somdet skulle.

masse spørsmål.. håpe du kan svar?? hehe..

så koselig at du ville svare... ikke galt det derre da.. håper det går så fort med oss å.. føler vi har venta i evigheter på dette herre.. å skal vedde på at jeg kommer til å være så redd for at noe galt skal skje å sånn..

velkommen hit og hils til nussy[:)]
det blir spennende å følge med på forsøket deres, krysser alt jeg har[:)]
her klaffet d på 3 forsøket. har kun hatt 1 egguttak men fikk flere befruktede egg[:)]

icsi baby på vei[:)]

ååå så koselig.. skal hilse ho..

håper at vi også får mange egg så ho slipper desse uttakene for er det ho gruer seg til å det gjør jeg også.. er ille å vite at ho skal ha vondt pga noe som er galt med meg. men ho er verdens beste å gjør så mye fint for meg å ville jo ha meg fordiom jeg ikke kunne gi ho det ho ønska seg mest her i verden.
så ho er god[;)]

jeg grudde meg masse jeg også til uttaket, og tror nok mannen min følte med meg ja og følte litt "skyld" siden d er hos han "feilen" ligger, men uttaket var absolutt ikke så vondt som jeg trodde og jeg fikk ut 16 egg[:)] varte vel en 15 min kanskje, var litt på en snurr etter div tabletter jeg skulle ta før uttaket[:)] men jeg er klar til å gå gjennom et nytt uttak når vi skal prøve på nr 2 (har ett egg igjen på frys som vi prøver først selvsagt)
d er jo absolutt verdt d[;)]

hehe.. tro ho liker å vite at det e flere som har grudd seg.. for ho gruer seg noe veldig asså.. men så gleder ho seg jo sååå til å bli gravid å alt som går inn i det. er jo stort for oss begge dette herre.. men blir vel størst for ho uansett for alt skjer jo med ho.. litt urettferdig kansje.. men godt for ellers hadde vi nok blitt barnløse.. jeg er så pingle atte!!

ho e mye bedre nå enn ho har vært. gleder seg sånn.. men orke ikke være så mye å se på alle opp å ned turene til andre.. ho må bare ta sats å hoppe i det og ikke så mye berg å dalbana vis du skjønne..

He he...du kan kanskje lære litt av min manns tabbe, da testen var positiv først en uke så to ukers så fikk jeg fortsatt høre, at ikke var gravid[8|] tenk å kunne si noe slikt da - drittsekk kaldte jeg ham da....men han var bare redd fopr at vi skulle miste igjen...så han ville ikke bygge opp forventningene igjen slik som da vi mistet tvillinger i uke7. Så pass litt på ordvalget er mitt råd, og ikke vær like dum som min mann, følte meg veldig alene da......

Ellers så har jeg vært mer syk enn jeg noen gang hadde drømt om, trodde jeg skulle ha et vanlig svangerskap men ikke helt. Slik for man bare ta med på kjøpet.

Ellers så har nok min mann vært pessismisten her i huset, etter et negativt forsøk ville han utsette forsøk 2 - han mistet troa på en måte, så der var det ikke mye støtte å hente gett, den som måtte støtte opp her i huset var meg. Men han hadde jo den letteste veien å gå, så jeg må vel inrømme at jeg ble litt iritert på ham fordet.

hei og velkommen inn her[:)]vi hører også til hausken, kjempe flinke folk der[:)][:)]

He he...du kan kanskje lære litt av min manns tabbe, da testen var positiv først en uke så to ukers så fikk jeg fortsatt høre, at ikke var gravid[8|] tenk å kunne si noe slikt da - drittsekk kaldte jeg ham da....men han var bare redd fopr at vi skulle miste igjen...så han ville ikke bygge opp forventningene igjen slik som da vi mistet tvillinger i uke7. Så pass litt på ordvalget er mitt råd, og ikke vær like dum som min mann, følte meg veldig alene da......

Ellers så har jeg vært mer syk enn jeg noen gang hadde drømt om, trodde jeg skulle ha et vanlig svangerskap men ikke helt. Slik for man bare ta med på kjøpet.

Ellers så har nok min mann vært pessismisten her i huset, etter et negativt forsøk ville han utsette forsøk 2 - han mistet troa på en måte, så der var det ikke mye støtte å hente gett, den som måtte støtte opp her i huset var meg. Men han hadde jo den letteste veien å gå, så jeg må vel inrømme at jeg ble litt iritert på ham fordet.

off.. det var nok litt slitsomt med en sånn negativ mann.. håper det er blitt bedre...
forløpig er jeg den posetive som bare sier det går så bra så.. men er jo ikke så ille for meg heller da.. er jo hun som skal ta ut egg, få de inn igjen gå to uker å lure om det er et syptom å så ta en nerverpirrende test.. å¨så alle plagene som kommer med en evt graviditet..
så skal ikke kalge jeg!

Back
Topp