Hei damer!!

lenemor

Forumet er livet
Så er jeg tilbake fra Oslo igjen.. Bare kort innom i kveld, for jeg har lyst å sitte litt i sofaen og kose meg med G.... [;)]

Takk for sist får jeg vel også si til Lillemor82, Monicabebe og bæibi - det var kjempehyggelig å treffe dere i virkeligheten!

Ønsker dere alle en hyggelig kveld - jeg kommer sterkere tilbake i morgen! [:D]

Halloisen...

Koselig å treffe deg altså...du er er ei knallhyggelig jente må jeg si!!

Sikkert deilig å være hjemme igjen hos G, så du får hoppe i sofaen og krype godt inntil han...

Vi snakkes!

Klem, M

Velkomme tilbake fra Oslo. [:)] 

Er det fint vær i Volda eller? Var der for 2-3 uker siden, da var det stortsett bare drittvær. Men fikk fiska en del da. [:D][:)] Har ett vennepar derfra jeg..

Velkommen igjen lenemor!! [:D] 

Takk, takk alle....

For å svare på spørsmål og kommentarer; Lillemor og Monicabebe - jeg hadde det kjempegøy, dere var to utrolig søte og hyggelige jenter, og det var sannelig kjekt å få ansikter på noen her inne! (Og Lillemor - nå er det snart over for eksamen, så kan du ta en velfortjent ferie!)

Snuppå; jada, det var selvsagt herlig å komme hjem til mann og barn (pusene mine), men uka i Oslo var også fin - og litt slitsom (mange å se, på bare noen få dager...)

Chanelle; i dag er det faktisk fint vær, og det begynte å lette allerede i går (etter en uke med mye regn i følge G)... sånn er det når mannen får "solstrålen" sin hjem fra østlandet [;)]

Og Almyrida; takk skal du ha! Ser at det ahr foregått litt oppe hos dere - storslått besøk og greier! Merket noe til alle disse statsministerene dere eller??

ORIGINAL: lenemor

Så er jeg tilbake fra Oslo igjen.. Bare kort innom i kveld, for jeg har lyst å sitte litt i sofaen og kose meg med G.... [;)]

Takk for sist får jeg vel også si til Lillemor82, Monicabebe og bæibi - det var kjempehyggelig å treffe dere i virkeligheten!

Ønsker dere alle en hyggelig kveld - jeg kommer sterkere tilbake i morgen! [:D]

Det var kjempekoselig å treffe deg. Gleder meg til neste gang du kommer til Oslo. Da blir det mer cafe [:D]

ORIGINAL: bæibi
Det var kjempekoselig å treffe deg. Gleder meg til neste gang du kommer til Oslo. Da blir det mer cafe [:D]

Det var det jammen! NEste gang får vi ha litt bedre tid (jeg hadde nettopp gått ut av butikken der vi skilte veier når mamma ringte, så det ble ikke mer shopping på meg - vi reiste hjem i stedet..).  Fant du noen flere blader?

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: bæibi

Det var det jammen! NEste gang får vi ha litt bedre tid (jeg hadde nettopp gått ut av butikken der vi skilte veier når mamma ringte, så det ble ikke mer shopping på meg - vi reiste hjem i stedet..).  Fant du noen flere blader?

Fant ikke nor spennende, men skal se på Nathionalteateret i dag før treffet. Klem

Jada, her har vi storfint besøk vettu.. [:D] Prøvde å invitere dem på kaffe jeg, men det var ingen som kom gitt.. [8|][:D]
I dag er det forresten en cruisebåt her med MAAAASSE turister! Tror det vra 1700 stk eller noe! Så i dag blir folketallet her dobbla.. Bor vel ca 1500-1700 her til vanlig.. [8D][:)]

Back
Topp