Hei damer

Mamma08+16

Glad i forumet
Tenkte jeg bare ville inn å si hei til dere:greet025
Jeg er en gammel bruker som nå har måttet tørke støv av kontoen min igjen.
Har kikket innom hos dere en liten stund, men aldri kommet så langt som å presentere meg:happy: Bittelitt skummelt å skrive noe her igjen kjenner jeg.:happy090 Men, jeg er da 29 år, venter barn nr 2(enn så lenge er termin 9 eller 11 juli). Har ei jente fra før som snart runder 8.
Virker som en finfin gjeng med jenter som er samlet her, med mange fine tilhørende magehus!;)
 
Tenkte jeg bare ville inn å si hei til dere:greet025
Jeg er en gammel bruker som nå har måttet tørke støv av kontoen min igjen.
Har kikket innom hos dere en liten stund, men aldri kommet så langt som å presentere meg:happy: Bittelitt skummelt å skrive noe her igjen kjenner jeg.:happy090 Men, jeg er da 29 år, venter barn nr 2(enn så lenge er termin 9 eller 11 juli). Har ei jente fra før som snart runder 8.
Virker som en finfin gjeng med jenter som er samlet her, med mange fine tilhørende magehus!;)
Så koselig :) Velkommen til oss!
Hvor I landet er du fra?
 
Velkommen :)
 
Velkommen :)
 
Velkommen og gratulerer :)
 
Hei og velkommen :D vi har nesten likt vi da :) jenta mi er født desember 08 og venter en i juli nå så vi får ganske likt aldersspenn
 
Hei og velkommen :D vi har nesten likt vi da :) jenta mi er født desember 08 og venter en i juli nå så vi får ganske likt aldersspenn

Oi, så moro! spent på å begynne helt på nytt nå, etter noen år med ganske mye selvstendighet på eldste har du en spent blivende storesøster i hus da?
 
Takk for koselige velkomster! Da var det plutselig ikke så skummelt å ha tørket støv av brukeren min likevel
 
Back
Topp