Hei damer

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Noen med lite symptomer her? Gravid med andre mann nå. Hadde lite symptomer med første mann og. Men er så redd, har mista 3 ganger. Klarer ikke å gå på jobb. Så er sykemeldt. Heldivis så forstår legen det. Tirsdag kan ikke komme fort nok. Da er jeg 5 uker på vei. Har mista 2 av gangene dagen før og dagen jeg var 5 uker på vei.

Har lite symptomer. Er bare sykt trøtt. Krysser fingrene for at alt går bra for deg!

Hei :)

Fortår deg veldig godt at du er bekymret, har mistet 2 ganger selv og er ganske redd denne gang at det skal skje igjen.
Vet det er vanskelig,men bare prøv å slappe av og gjør ting som får deg på andre tanker.
Betyr ikke at det er noe gale siden du ikke har så mye symptomer dette kan variere fra dag til dag og du er fortsatt tidlig inn i svangerskapet så dette kan ta seg opp❤️
Mine symptomer varier fra dag til dag er 6+4❤️
Bare prøv å nyt tiden og snakk med noen du kan stole på om tanker å følelser,det var værtfall veldig terapeutisk for meg:)
Masse lykke til og krysser fingrene for deg❤️

Hei :)

Fortår deg veldig godt at du er bekymret, har mistet 2 ganger selv og er ganske redd denne gang at det skal skje igjen.
Vet det er vanskelig,men bare prøv å slappe av og gjør ting som får deg på andre tanker.
Betyr ikke at det er noe gale siden du ikke har så mye symptomer dette kan variere fra dag til dag og du er fortsatt tidlig inn i svangerskapet så dette kan ta seg opp❤️
Mine symptomer varier fra dag til dag er 6+4❤️
Bare prøv å nyt tiden og snakk med noen du kan stole på om tanker å følelser,det var værtfall veldig terapeutisk for meg:)
Masse lykke til og krysser fingrene for deg❤️
Ja prøver og finne på ting. Er egentlig veldig glad jeg er sykemeldt, for jeg hadde blitt så stressa på jobb.
Ja har noen som vet det så er godt å snakke med men de har ikke mistet så de klarer ikke sette seg inn i min situasjon.. Men men krysser alt som kan krysses for at det skal gå bra❤️

Ja prøver og finne på ting. Er egentlig veldig glad jeg er sykemeldt, for jeg hadde blitt så stressa på jobb.
Ja har noen som vet det så er godt å snakke med men de har ikke mistet så de klarer ikke sette seg inn i min situasjon.. Men men krysser alt som kan krysses for at det skal gå bra❤️

Ja forstår veldig godt hva du mener, følte meg veldig alene første gang jeg mistet,men Jeg har mange gode venninner som jeg kan snakke med som prøver å forstå men klarer ikke helt å sette seg i den situasjonen som du sier, men er godt at noen som vil og er interessert i å høre❤️

Vi får bare tenke positivt å krysse alt for det dette skal gå bra:)❤️

Back
Topp