Hei damer

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Har ikke vært veldig aktiv her fordi i uke 8 mistet jeg alle symptomene på graviditeten og har hatt ma før...

Igår formuddag fikk jeg syke smærter i eggstokk på høyresiden og det fortsatte i underlive/magen! Klokken halv ni på kvelden klarte jeg ikke mer og måtte ringe lege! Jeg bor på en øy så han kom hjem til meg, kjente på mageb ig bestile ambulansebåt og bil, han spurte åssn sykehus jeg ville på<3

Da jeg kom frem i natt fikk jeg gu og ul, var sikker på MA, men der vettu var mini helt vill i magen, slo og sparket<3

Hadde fått infeksjon i underlivet etter vevsprøve, og har stram musklatur rundt eggstokkene, så er innlagt og får antibiotika:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så utrolig godt å høre at alt gikk bra <3 Og så flott at du fikk se en liten aktiv krabat :D Håper formen din blir mye bedre etter rett behandling :D

Så flott at alt var bra med den lille i magen:) Håper at du blir fort frisk nå når du har fått antibiotika!

Så godt å høre at den lille har det bra :) Håper du snart blir bedre med behandling. God bedringsklem til deg :)

Så godt å høre at den lille har det bra og at du blir tatt hånd om og får behandling! God bedring :)

Så deilig å vite at alt er bra med lille! God bedring, godt du blir tatt vare på :)

så godt å høre at alt er bra med den lille i magen da <3 god bedring til deg :-)

Wow, det må være en fantastisk følelse når man er sikker på at man har mistet!! :) God bedring, bli fort frisk!

Så godt at det gikk bra! skjønner du blir veldig urolig med historien du har fra før. Får håpe alt går bra resten av svangerskapet så du kan slappe av og senke skuldrene litt :-)

Det var godt å høre:) Du får ha en god bedring og håper alt går bra videre i svangerskapet:)

Godt og høre at alt er bra med både deg og den lille! :)

Så bra å høre at alt er bra i magen, og du får behandlingen du trenger :) Håper formen er på stigende! :)

Godt å høre! Masse god bedring :)

Back
Topp