Hei Damer!

Skravlepapegøye

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Hei! Henger meg på her jeg! testet positivt i dag og er i følge babyverdens terminkalkulator 5+1 i dag og har foreløpig termin 25. september :) *lykkerus* etter å ha vært prøvere ei stund nå med flere pergokurer klaffet det denne pp uten noe ekstra hjelp! ble henvist til videre utredning og ivf og fikk i dag brevet om innkallelse! men i dag har jeg jo testet positivt så den trenger jeg jo ikke!! :)

Litt om oss da :) Jeg er 22 år og er forhåpentligvis ferdig med sykepleierstudiene nå til sommeren :) om det ikke er noe som skulle skje da.. :p sambo er 35 og jobber som elektriker :) sammen har vi ei jente som blir fire år i år og en schäferfrøken på litt over året nå :) har enebolig og to biler :P

Så koselig og gratulerer så mye til dere <3 velkommen hit til en stor go`gjeng med jenter ;)

Gratulerer så mye! Godt når det endelig klaffer! :) Pergotroll i magen min (forhåpentligvis),men må jo være en god følelse å ha klart det på egen hånd! :) Lykke til videre! :)

Gratulerer og velkommen!

Hei grattulerer så mye å velkommen hit:) vi er en skravlete og positiv gjeng som blir enda gladere når det kommer flere å skravle med:) husk å skriv deg på våres viktige tråder som termin og sykehus, og hvem vi er:)

gratulerer så mye og velkommen hit :)

Gratulerer og velkommen :D

Grattis :)

Back
Topp