Hei damer!

Baby1988

Glad i forumet
Hvor mange symptomer hadde dere før dere testet positiv? Har ingen symptomer selv og det er enda 2 dager til en graviditetstest kan være positiv (iflg bv). Så lyst å komme inn her, men har liksom mistet håpet da testen jeg tok igår var negativ. Har et barn fra før, men har vært gjennom både XU, SA og senabort. Krysser alt som krysses kan for at tanta ikke kommer nu og at jeg snart holder en positivtest i handa!

Denne gangen hadde jeg ikke noe særlige symptomer før jeg testet, kanskje litt mer svimmel enn vanlig, og bittelitt øm i puppene.
Krysser fingrene for at du får positiv test snart!

Fikk livmorstrekk og var litt småkvalm dagen før jeg testet svakt positivt. Forrige gang hadde jeg ingen symptomer anna enn tørste før jeg testet positiv.

Jeg kjente strekk i livmor/eggledere.
Jeg plutselig veldig kvalm ei uke før ikm på ettermiddagen. Men det gikk over etter et par timer. Kvalmen kom ikke igjen før nå i uke 5 av graviditeten.

Hadde masse mensmurringer, så sprang på do hele tiden for å sjekke etter tr, måtte tisse hver gang jeg var på do og sjekket;) og litt stikkinger i livmora, og så smått ømme pupper som vart ømmere for hver dag:P

Hmm.. Har ikveld vært ganske mange turer på toalettet, men så har jeg vært veldig tørst og drukket mye vann. Får se om par dager om jeg kan sjekke inn hit! :) *håperhåper*

Jeg var ekstremt trøtt,klarte ikke holde øynene oppe,sinna og ble fort sliten.. Men nå har kvalmen sneket seg inn :(. Lykke til : )

Jeg testet negativ 12dpo, og positiv IKM, men hadde flere tegn før IKM som neseblod flere ganger (noe jeg også slet med sist), masse kviser og fett hår, ømme bryst, strekk i livmor, småkvalm og trøtt., og en sykt god luktesans (glad jeg ikke er en hund for dette er plagsomt) :P .. og ikke minst kluss i hormonene :P har enda alle disse og en del til... hadde det ganske likt forrige svangerskap... masse lykke til :)

Tusen takk! :) Nu har en av de vanlige symptoman mine meldt sin ankomst, har mista matlysta! :/ Tante rød skulle ha kommet enten på søndag eller igår, men har enda ikke kommet. Har enten 26 eller 28 dagers syklus. Tok test igår kveld og den va negativ. Skjønner ingenting! Nokså forvirra nu :p

Back
Topp