Hei damer =)

Tre muskuterer

Lykkelig!
Da hørte jeg til her selv om jeg trodde at løpet var kjørt når jeg fikk 2 negative tester i helgen men i går kom kvalmen for fullt og i dag lyste testen klart og pent mot meg. Dette blir ufattelig spennende - særlig med to så tette som vi får nå i tillegg til 1 stor!

Noen flere som får barn tett?

Så spennende! Og gratulerer så masse!

Gratulerer! :)

her har vi ei som er over 4 når neste kommer....

Gratulerer! :)

her har vi ei som er over 4 når neste kommer....

Gratulerer :D :D
Ja vi får relativt tett, lillegutt er 1 år og 1 uke nå.. Så da er han 1 år og 8 mnd når neste kommer :) Men vi gleder oss <3

Gratulerer :D :D
Ja vi får relativt tett, lillegutt er 1 år og 1 uke nå.. Så da er han 1 år og 8 mnd når neste kommer :) Men vi gleder oss <3

Gratulerer så mye 

Mine to første er det 19 mnd i mellom :) Det var tøft i starten... veldig kjekt nå:) Har jo en å  leke med uansett hvor vi er:) De har det kjekt i lag og savner hverandre lett:) Og de krangler en del:))) Og noen ganger rotter de seg i lag mot meg:))

Gratulerer så mye 

Mine to første er det 19 mnd i mellom :) Det var tøft i starten... veldig kjekt nå:) Har jo en å  leke med uansett hvor vi er:) De har det kjekt i lag og savner hverandre lett:) Og de krangler en del:))) Og noen ganger rotter de seg i lag mot meg:))

Her har jeg to jenter som er tette fra før.
Det er 16 mnd mellom dem :)

Men denne gangen blir det et stort sprik mellom minste og nestminste......
hele 10 år og 9 mndr :)

Her har jeg to jenter som er tette fra før.
Det er 16 mnd mellom dem :)

Men denne gangen blir det et stort sprik mellom minste og nestminste......
hele 10 år og 9 mndr :)

Gratulerer :D

Gratulerer :D

Gratulerer så masse :) Vi får en "attpåklatt" i juli, men storesøstrene er ganske tette i alder. 1 år og 9 måneder i mellom. Storesøster begynte på skolen i år og minstejenta begynner til neste år.

Det er mye jobb med to tette, og vi sliter en del med rivalisering, men nå som de nærmer seg 5 og 7 år så ser jeg at de kan ha selskap i hverandre og leke fint sammen i lange perioder :)

Gratulerer så masse :) Vi får en "attpåklatt" i juli, men storesøstrene er ganske tette i alder. 1 år og 9 måneder i mellom. Storesøster begynte på skolen i år og minstejenta begynner til neste år.

Det er mye jobb med to tette, og vi sliter en del med rivalisering, men nå som de nærmer seg 5 og 7 år så ser jeg at de kan ha selskap i hverandre og leke fint sammen i lange perioder :)

Gratulerer:) Mine blir ca 19 mnd mellom. Så hos oss blir det også ganske tett.

Gratulerer:) Mine blir ca 19 mnd mellom. Så hos oss blir det også ganske tett.

Gratulerer og velkommen :-) Mine blir det 5 år mellom så de blir ikke tette :-)

Gratulerer og velkommen :-) Mine blir det 5 år mellom så de blir ikke tette :-)

Back
Topp