Hei damer :)

Fargeklatten

Gift med forumet
Jeg sniker meg inn hit, da jeg har tatt en digital test hvor det sto GRAVID!! Foreløpig termin er 2. juni :D

Har mistet to ganger i år, så kjenner jeg er litt reservert i forhold til hvordan dette vil gå. Men har en bedre følelse denne gangen, og har tenkt å la frykten være på avstand!  Gleder meg til å dele tiden med alle her inne på forumet

Gratulerer. :D Håper spiren klorer seg fast i 9mnd. :D

Håperpåentil skrev:
Gratulerer så mye. Alle gode ting er 3, så denne gangen SKAL det gå bra:-D

Tusen takk :D Ja, vi satser på deg, Håperpåentil! :D Vi skal i hvert fall nyte det, så får vi ta det som kommer. Når har du termin?

~*lykkeprøver*~ skrev:

Håperpåentil skrev:
Gratulerer så mye. Alle gode ting er 3, så denne gangen SKAL det gå bra:-D

Tusen takk :D Ja, vi satser på deg, Håperpåentil! :D Vi skal i hvert fall nyte det, så får vi ta det som kommer. Når har du termin?

Jeg kjenner også at jeg bekymrer meg i blant, men det er ganske vanlig, så jeg prøver å bare NYTE det at jeg i det hele tatt kan bli gravid og at jeg har en spire i magen:-D Terminen min er litt usikker. Legen mener 30/5, bv sier 31/5, mens jeg sier 1/6:-D Skal på tidlig ultralyd ca uke 10-12 og da håper jeg å få vite mer sikkert. Håper jeg ikke må forlate junidamene, men tiden får vise:-D 

Hehe, du gjør rett i nyte svangerskapet, størst sannsynlighet for at det skal gå bra :) Men fint med tidlig ul for å bli roligere:) Jeg tror jeg har rett på det jeg også, så håper jeg får ul rundt uke 7-8 :)

Er litt bekymret fordi første gang vi var gravid, startet jeg først å spotte, og dro på ul og de fant ikke noe foster :/ Så jeg kommer til å trenge bekreftelse på at det ER en spire der denne gangen :P

Hurra!! :) Gratulerer så mye, *lykkeprøver*!! Jeg har ventet på deg!! 

Lisheg skrev:
Hurra!! :) Gratulerer så mye, *lykkeprøver*!! Jeg har ventet på deg!! 

åå, tusen takk :-D så hyggelig at du hsr ventet på meg :-) godt å være inne på terminforum! ser vi får omtrent samme termin, spennende :-D Gratulerer igjen til deg og :-D

Back
Topp