Hei damer:)!

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Jeg er ny her
Har hengt på juli en stund, men det viser seg at den riktige terminen min er 30.juni, så da er det jo her jeg hører til.

Jeg har ei jente fra før på snart 14 måneder, hun ble født oktober 2010. Hang mye på babyverden da, og har vært på mange treff, og på landstreff. Det var kjempegøy

Denne gangen fant jeg ut av graviditeten ganske seint, og visste ikke hvor langt jeg var på vei. (Har ikke fått tilbake mensen etter at jeg fødte sist). Derfor har jeg vært på tidlig ultralyd for å finne ut hvor langt jeg var kommet.

Jeg gleder meg til å tilbringe mye tid her inne sammen med dere! 
PS.Er vi flere med termin så seint i måneden?

Gratulerer og velkommen hit!! Du er nok ikke den eneste som har sen termin :)

Velkommen hit og gratulerer! :D
Jeg vil nok tro det er flere med termin i slutten av juni ja, selv har jeg 26 juni :)

Gratulerer og velkommen til oss :-)
Jeg har termin 24 juni...

Menstermin er 20. juni, har ikke fått noen UL enda

Velkommen hit!! Det er godt vi er flere seine!! 

Jeg har termin:
27. juni (ifølge babyverden)
29. juni (ifølge legen - ikke ultralyd)

Men jeg personlig tror jeg kanskje er enda noen dager ekstra fordi syklusen min er litt senere enn 28 dagers. 

Men uansett så er det nå i månedskiftet juni-juli!! =)

Tusen takk dere!

Godt at vi er flere "seine" ja 

Heisann:) Vi var jo på oktober sammen:) Morsomt:) Grattis med juni-spire i magen:)

Vi møttes jo faktisk på landstreffet når jeg tenker meg om:) Så trivelig at du og er her

idabh skrev:
Vi møttes jo faktisk på landstreffet når jeg tenker meg om:) Så trivelig at du og er her

Ja, det gjorde vi! Å, det var så gøy det    Kanskje vi sees igjen på landstreff med juni 2012!

Gratulerer til deg også, idabh! Har lest historien din inne på oktober, så jeg visste om deg

Velkommen hit, og gratulerer så mye med den lille i magen!!! :)

LykkeligMamma83 skrev:
Velkommen hit, og gratulerer så mye med den lille i magen!!! :)

Back
Topp