Hei damer

namba

Forumet er livet
Jeg klikket innom, og da tenkte jeg å legge igjen en liten hilsen. Hvordan går det med dere? Jeg har ikke fått med meg så mye av det som har skjedd med dere det siste året, så kom gjerne med oppdateringer. Gratulerer SiljeA! Så kjekt!

Vi har flyttet fra Møre og begynt på nytt i bygda jeg vokste opp i Trøndelag. Barna begynte i ny barnehage i desember, og det har gått veldig fint. Maja har vært veldig mye syk siden hun begynte, men nå har hun begynt å bli frisk imellom sykdomsepisodene, og det er godt både for henne og for oss. Maja er skapt for action og stortrives i barnehagen. Frida tilpasset seg fort og har fått mange gode venner. Hun har blitt ei aktiv jente siden vi flyttet. Vi fikk kjøpt huset vi ønsket oss for to måneder siden, og nå nærmer vi oss ferdig med det vi skal gjøre. Nå er vi lei av flytting og oppussing etter å ha flyttet to ganger på fire måneder og gleder oss på sommer. Vi trives godt her alle sammen, og for meg har livet blitt bedre etter at vi flyttet.
 
Så kjekt å høre at du og dine har det bra og at dere trives.

Her skjer det vel ikke så mye. Men barna mine vokser, og "lillesøster" som Amalie velger å kalle seg er blitt veslevoksen, en smule trassig men stort sett blid :). Hun elsker barnehagen og har fått flere gode venninner.

Midt inne i en ny utredning av storesøster, og det er slitsomt. Mest pga jeg og mannen min ikke er enige og veien videre. Hun gjør det bra på skolen ut fra hennes forutsetninger - framgang på alle mulig måte og blitt mye mer sosial (endelig vil hun være med i selskap med klassevenniner). Skolen legger til rette veldig bra og hun har gode folk rundt seg.
Eldstemann er snart tenåringemoticon og snart ungdomsskole-elev. Han er skoleflink og forhåpentligvis blir det godt for han å bytte skole.

Ellers trives jeg godt på jobb - og håper å få større stilling på skolen til høsten.
 
Så utrolig kjekt å høre fra degemoticon
Her hos oss går det veldig fint. Jørgen begynte i ny barnehage i fjor og han trives veldig. Barnehagen ligger rett ved siden av her vi bor så det er veldig godt å kunne gå til den, forrige barnehage måtte vi kjøre til. Ellers begynner jentene mine å bli store. Nærmer seg 12 og 10 år nå. Yngstejenten min brakk armen i påsken og etterpå skal vi til legevakten og endelig ta av gipsen. Det gleder hun seg veldig til :)
Håper du titter innom oftere framoveremoticon
 
Hei så koselig å se deg her :-)
Kjempe koselig  å høre at dere trives og har dere har kommet dere på plass i det nye huset.

Her så skjer det jo ting om dagen vi venter et litte knøtt i slutten av jan hvis alt går bra. Gleder oss til det, men innen den tiden skal vi selge 1 hus og bli ferdig med å pusse opp to.
Så har litt å finne på framover.
Chr stortrives i barnehagen og skravla går fra han står opp til han legger seg.
Gleder meg til å fortelle at han skal bli storebror. Han har nemlig bestilt lillesøster av tannfeen.Synnes nok vi var trege på den froten ja.
Håper du titter innom her igjen. Savner deg men har deg heldigvis på fb :-)
 
Det høres jo bra ut på alle fronter. Dere har jammen nok å ta dere til fremover Fru+2. Å pusse opp et hus er jo en enorm jobb, det har vi erfart disse månedene. Jeg visste ikke at man kan legge inn ønskeliste hos tannfeen, men det var jammen ikke dumt. Håper han får ønsket oppfylt. Frida ønsket seg lillebror, men det er glemt for lenge, lenge siden. Lykke til med utredningen, Elimor. Det er en påkjenning når man føler at mannen og en selv drar i hver sin retning.

Tenk at barna våre har blitt så store. Tiåringer og tenåringer... Jeg stod akkurat og snakket med ei mor i barnehagen, om hår, og fortalte at jeg bestemte meg for å klippe meg kort etter at jeg fikk Maja. Det er jo lenge siden nå! Maja er jo 19 måneder!! Det er rart å tenke på. "Babyen min" løper og leker og finner på sprell. Det er nesten ikke til å tro.
 
*klemmepånamba*
Kjekt å se deg her igjen! :-)
Her er det fint lite spennende å fortelle om.. Det går i det samme i grunn.. Barnehage og jobb.. :-P Sindre skal forresten begynne på fotball i morgen.. Hehe.. Kan bli spennende.. (Er en som tok initiativ til å lage en trimgruppe for de yngste, så heter det fotballtrening, men er vel med ball-lek..) Vet ikke hvem som gleder seg mest; far eller sønn.. :-P
 
Så kjekt å høre fra deg! Gratulerer med huskjøpet!!
 
Takk Actrine. :)

Almyrida: Fotball blir sikkert gøy. Frida er med på barnegospel og ski, og det har vært kjekt for henne, men jeg tror det er veldig greit at det er pause nå på sommeren. De har fotball her også nå, men Frida er rett og slett for jentete. *ler* fotball er ikke interessant. Det eneste med fotball som er interessant er gule kort og røde kort, men helst skulle hun ha sett rosa kort. :P Har mannen din kommet hjem til Norge igjen nå, for å bli?
 
Takk Actrine. :)

Almyrida: Fotball blir sikkert gøy. Frida er med på barnegospel og ski, og det har vært kjekt for henne, men jeg tror det er veldig greit at det er pause nå på sommeren. De har fotball her også nå, men Frida er rett og slett for jentete. *ler* fotball er ikke interessant. Det eneste med fotball som er interessant er gule kort og røde kort, men helst skulle hun ha sett rosa kort. :P Har mannen din kommet hjem til Norge igjen nå, for å bli?
 
Næmmen så kjekt å se deg her inne da Namba. Veldig kjekt å høre at dere har det bra og at flyttingen gikk fint. Men syns fortsatt det var litt dårlig gjort at dere flyttet fra denne fine bygda hihi.
Med oss går det strålende. Hver dag er en lykkerus syns jeg. Joda jeg vet jeg høres nokså kvalm ut nå men det er helt sant. Malin er en drøm av ei jente. Og Kristoffer stortrives på barnehagen. De to andre kaver med sitt og trives med det.
Går og håper på at resten av dette året går sent. Syns Malin blir altfor fort stor. Kristoffer også faktisk. Han har blitt en racer på dataen også. Artig å se. 
Litt for lite fritidsaktiviteter syns jeg. Her er så lite jevnaldrende rundt oss. Blir vel kanskje litt bedre når han begynner på skolen så han får utvide horisonten litt mer. Men her skulle vært andre ting enn fotball og slike ting som hadde gått an å begynt på.
 
Gikk ikke du på ketolyse..... eller husker jeg helt feil nå?
 
Det er jo veldig bra, Ajasto. Man må bare nyte det når man føler at livet er godt.

Jeg var på ketolyse ja. Dvs. jeg lever lavkarbo høyfett fortsatt. Gikk ned over 20 kilo og har holdt vekten ganske bra, synes jeg selv. Opp et par kilo og korrigert igjen. Nå er jeg på målvekten min.
 
Back
Topp