Hei damer. *lang*

Huff, det må ha veart en skremmende opplevelse, men bra å høre at alt står bra til med dere nå [;)] Gratulerer med prinsen [:D]

*snoker litt fra juniforum*

Hei Malin!
Du er virkelig en sterk frøken altså!
Jeg fikk tårer i øynene da jeg leste dette og holdt godt rundt Ragne for å si det slik.
Det er bra at alt er som det skal være med Aaron nå:)
Han er en skikkelig kjemper og en tøffing.
Du må bare si ifra om du har lyst på besøk en dag, for da kommer vi hele gjengen. (meg, J.A og Ragne)
Har en liten ting til Aaron liggende også. + at jeg kan ta med gutteklærne? :)

Klems fra Tina & Ragne.

PS: Aaron var jo større en Ragne da han kom til verden jo! og han kom 6uker for tidlig, og Ragne kom 2dager på overtid! hihi, det er litt gøy :p

huff kan ikke forestille meg kor redd du har vært :( ja her gjelder det å høre på magefølelsen ja. dette er en tøff liten krabat. lykke til videre!:)

Så godt å høre at du lyttet til kroppen din og dro på sykehuset til rett tid og at du fikk en så sterk og fin gutt!!!.
Er så glad på deres vegne!!!!, kos dere masse videre med prinsen

ORIGINAL: Tiini

*snoker litt fra juniforum*

Hei Malin!
Du er virkelig en sterk frøken altså!
Jeg fikk tårer i øynene da jeg leste dette og holdt godt rundt Ragne for å si det slik.
Det er bra at alt er som det skal være med Aaron nå:)
Han er en skikkelig kjemper og en tøffing.
Du må bare si ifra om du har lyst på besøk en dag, for da kommer vi hele gjengen. (meg, J.A og Ragne)
Har en liten ting til Aaron liggende også. + at jeg kan ta med gutteklærne? :)

Klems fra Tina & Ragne.

PS: Aaron var jo større en Ragne da han kom til verden jo! og han kom 6uker for tidlig, og Ragne kom 2dager på overtid! hihi, det er litt gøy :p

Ja, det var en sterk opplevelse, men heldigvis gikk det bra !!:)
de sa jo til meg at hadde han gått ut tiden så hadde han vært minst 5 kg[8|] så hadde vært en stor gutt da ja. alle irundt meg ble jo sjokkert da vi ikke hadde kmmet ut etter tre dager, for de regna med at alt bar ok pga størrelsa, men sålenge han er prematur så er det jo lungene som er / var problemet hans, pluss at han ikke var i noe form etter at blodgjennomdtrømmingen hadde vært så dårlig, men jammen har han snudd om :D mirakelgutten :D

Å sevfølgelig vil jeg ha besøk av dere :D å det passet jo bra at vi fikk en gutt, siden dere har de klærne da ;) dere får bare sende på en meld først å så dere vet at vi har anledning til det :D
aaron må jo få møte tremenningen sin han og ;)

klem fra oss :)

ORIGINAL: snartmamma24

Nei uff nå fikk jeg frysninger[:(]
Fødte selv for 6 dager siden, og når jeg ser på min sønn tenker jeg ofte på at jeg ikke kunne levet om noe skjedde med ham som medførte døden..
Du opplevde nesten dette, og jeg er bare sååååå glad for at han ligger trygg og frisk i armene dine
FOR en påkjenning, og gratulerer så mye!

Klem

Som jeg skulle sagt det selv....MASSE klemmer og gode ønsker til dere nå.

Back
Topp