Hei damer.... *glad*

£ille£en

Forelsket i forumet
No er jeg uke 19. først nå kjenner jeg liv! Deilig! (har kjent baby'n, men ikke så klare spark! ) nå er d bare 2 uker til vi skal til Tyrkia sammen med hele familien! Gleder meg! Når vi er tilbake er d vår!! :)) gleder meg! Hadde jo helt glemt att jeg skal på ul på mandag!! Weeee.... Har så mye jeg gleder meg til fortiden att jeg klarer ikke å så på to foter! Formen damer??

Så fantastisk <3 Det er så deilig å kjenne bevegelse/spark fra den lille :)
God tur til Tyrkia, det blir nok deilig :)

Formen?
Jeg er fremdeles kvalm og blir veldig fort kvalm hvis jeg gjør for mye. Men jeg er blitt bedre enn det jeg har vært :) 
I dag skal jeg på husmor ferie og være borte hele helgen. Det skal bli litt godt, selv om jeg kommer til å savne gullene mine, men har så godt av det :)

Ha en strålende fin dag og helg alle sammen 

Så gøy<3
Høres ut som du har det fantastisk og det er bra
Ha en kjempe fin tur til Tyrkia, kos dere<3

hærlige følelse å kjenne liv <3 tyrkia, kan ikke si annet en at eg e litt sjalu no :p mn du må ha en fin tur :) får meg en bulgaria tur i mai, så eg teller dager :d er enda småkvalm, ikke vær dag å når d kommer er d på kvelden.. håpe d gir seg snart :)>

Kan  ikke bare du pakke meg med, jeg har stor nok koffert!
Sender på deg ei melig om 19 dager da skal du få høre om hvordan det går på den ordinære ultralyden.

God tur! Det er godt å ha mye å glede seg til! Formen her er fin, bortsett fra at jeg er litt forslått etter at jeg tryna på isen i stad.

Back
Topp