Hei:) da titter jeg innom

Annonyyym

Flørter med forumet
Å seier HEI til termin i april-gjengen
Jeg testet positivt på torsdag, å det har ikke helt sunket inn ennå, men er så gla spiren satt endelig på pp10. Og vi hadde egentlig kommet dit at nå får vi bare ta det som det kommer.. «skjer det så skjer det» å jammen skjedde det på perioden etterpå jeg er 4+0 i dag å det er så spennende å være gravid igjen! Dette blir min nr. 4 å samboers nr.1
Slenger med et bilde av testene som viser ingen tvil

Vedlegg

• IMG_7041.jpeg
    IMG_7041.jpeg
    366,3 KB · Visninger: 45
Å seier HEI til termin i april-gjengen
Jeg testet positivt på torsdag, å det har ikke helt sunket inn ennå, men er så gla spiren satt endelig på pp10. Og vi hadde egentlig kommet dit at nå får vi bare ta det som det kommer.. «skjer det så skjer det» å jammen skjedde det på perioden etterpå jeg er 4+0 i dag å det er så spennende å være gravid igjen! Dette blir min nr. 4 å samboers nr.1
Slenger med et bilde av testene som viser ingen tvil
Kjekt at du har funnet veien til babyverden forumet, velkommen hit og gratulera med graviditeten :love017 kor gamle er dei 3 andre?❣️

Eldste er snart 18 år, mellomste blir 15 å minste er 9 år:) de vet det ikke enda, så er veldig spent på reaksjonen deres når vi forteller det. Å så lurer vi på når vi skal dele det med barna å familien vår.

Back
Topp