hei, da har eg bestemt meg...

fru lilla

Betatt av forumet
skreiv for noen uker siden at eg var gravid og ganske fortvila og ikkje viste ka eg skulle gjøre.. men i dag har eg vært hos legen og har no bestemt meg for å beholde barnet.. så da blir eg fire (tre i livet) barns mor i oktober samboeren min ønsker ikkje dette barnet, men eg kunne ikkje ta abort uansett...
ha en fin dag dere

Så deilig å ha tatt et valg! Det ordner seg alltid :) Håper mannen din kjenner det blir riktig etterhvert han også :)

Så flott at du har tatt et valg :) velkommen til oss og hvem vet, kanskje etter en stund så vil mannen din snu om å ønsker barnet allikevel :)

Sent from my iPad using BV Forum

Dette vil du klare fint, lykke til og velkommen inn her.

Så koselig:) så lenge man ikke lar seg presse er valget man tar alltid det riktige<3

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Så deilig at du endelig har tatt eit valg :)
Ska sjå da går over all forventning, kanskje mannen tilogmed snur t slutt :)

ja det er utrolig godt å ha tatt et valg, for det har vært noen vanskelige uker psykisk no.. men i dag måtte eg bare ta et valg

ja det er utrolig godt å ha tatt et valg, for det har vært noen vanskelige uker psykisk no.. men i dag måtte eg bare ta et valg
Gratulerer med valget! Håper mannen din takler det bedre enn det han har sagt han kommer til å gjøre!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp