hei :D

sunshine91

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
hei hei =) tenkte men kunne presentere oss litt igjen:)

eg e då 21, blir 22 i juni å fekk ei litå jenta den 12 juli, akkurat ei uka før ordinær ul-termin, men på dagen etter tidlig ul i uke 8 :) itte mye om å men endte me med å setta Christine på na(pappaen fikk bestemme siden han hadde bursdag 14 juli :P Christine e ei sjikklige rampejenta å eg stor kose meg hima me hu :)

Hei hei! Her kom snuppa i full fart 12 dager før termin 19.juli. Iselin ble navnet som passet. Hun er ei aktiv jente og blitt ei skikkelig klatremus. Skal helst stå hele tiden, eller klatre :p

Heihei :) er 20, blir 21 i juni, og snuppa her hadde ikke hastverk, og kom 4 dager etter termin, den 19. Juli:) hun fikk navnet Maja, og er stort sett blid og fornøyd! Nå kryper, sitter, klatrer og står hunoveralt og hele tiden! Er slitsomt til tider ja;p

Hei:-) Her fikk vi en liten Sander 6.juni, nøyaktig en mnd før termin. Fortsatt ikke særlig stor, men veldig aktiv.. For tiden er det krabbing og å reise seg som er morsomst, og å rive ut dvder fra hylla når jeg ikke ser han:-)

Hei. :)
Blir 27 år i august. Ble satt i gang på termindagen, men vesla kom ikke før 3 dager etter, den 16 juli. :)

Tror hun er litt over gjennomsnittet. Får vite det på tirsdag. :) Hun er veldig aktiv. Åler seg fremover og så ruller hun fra mage til rygg hele tiden. Så hun ruller egentlig mer enn hun åler seg. Hehe :)

Back
Topp