Hei April jenter

Camomama

Elsker forumet
Jeg har aldri vært her på April før, men tittet plutselig innom så tenkte jeg kunne si hei når jeg først var her[:)]
Jeg har ei jente som heter Malin, fikk henne jo da i april 07! Men jeg henger på August 10 nå! Hadde jo vært gøy om det ble litt aktivitet her også[:D]

Kan dere ikke skrive litt om dere selv??

Jeg kan jo skrive litt om meg!
Har jo som sagt ei jente på 3,5 (Malin) og en gutt på 4 mnd (Mads)..
Jeg er fra sørlandet og er samboer. Mads er min samboers første barn, så jeg var alenemamma for Malin før jeg traff han!
Vi har just kjøpt oss hus som vi pusser opp.
Jeg er 21 år... hmmm, og jeg er student! Det var det jeg kom på i farta[:)]

Hei ja [:)]

Koselig med nye folk, selv om dette forumet er veldig lite brykt dessverre.. [&:]

Men velkommen iallefall [:D]

I våre glansdager kan jeg vel trygt si at dette var det herligste forumet [:D][:)] Hadde så klart våre krangler, men slik er det nå bare når man putter over hundre kvinnfolk på samme forum [8D][:D] 

Har dere hatt en fin og fredlig jul? [:)]

jeg trenger vell ikke skrive så mye om meg i og med at vi henger sammen på august [8D]
men håper også det blir litt mer aktivitet her, alle jentene som tilhører april2007 er helt fantastiske
tror vi alle her har mange koselige minner sammen[:)]

hei hei [:)] Kjekt med nye folk her inne, selv om det er veldig stille her. Du skulle vært her for 3-4 år siden. da var det en stor gjeng med herlige jenter. Nå er det bare en liten gjeng som titter innom ibandt. masse fine minner fra dette forum ja[:)][:)]

Jeg er 30 år og har 3 barn. ine som fyller 6 i mars, melinda fyller 4 og martin emiil som ble 2 nå i des. Er gift og bor 30 min med bil vekk fra bergen sentrum.

Etter å ha gått hjemme i 5,5 år, så begynte jeg endelig å jobbe igjen som lagermed arbeider i FMC. det er ett firma som driver med varer for oljen i nordsjøen. trives godt der[:)]

Back
Topp