Hei !! Alt bra med dere??

Opsideisi

Elsker forumet
Nå er det VIRKELIG lenge siden jeg har vært her inne ! Og det er ikke pga dårlig stemning eller noe , men jeg ble så oppgitt når det ble nytt forum. Ekke så veldig glad i forandring, ha ha.

Men nå savna jeg dere så fælt at jeg måtte sjekke innom.

E og L er blitt store og veldig humørfylte. De er en glede å være sammen med. Minimalt med sutring og veldig flinke til å underholde seg selv. Har fått frem 6 tenner hver og ser helt tullete ut med felter av tennene som stikker ut her og der av tannkjøttet.
E er rett ved og krabbe, mens L ikke reiser seg på alle 4 helt enda.
Ikke noe tegn på vinking eller å si mamma , men de lager veldig morsomme lyder og tuller generelt veldig mye.
Jeg er ferdig med perm , men begynner ikke i ny jobb før 19.mai så jeg tar litt ferie. For jeg skal jobe hele sommeren , og etter 7 mnd som pendlerkjæreste med tvillinger så synes jeg det er helt greit med litt fri ! I natt sov jeg i 10 timer !!!! og det har jeg ikke gjort på nesten ett år ! ! !

Håper dere alle har det bra (følger med litt på FB da) og at dere gir meg en liten oppdatering her

Hei! alt bra her! er veldig gøy med de små nå ja..skjer myeemoticon fint å høre at du nyter det og at de er to glade,tullete babyer! Morsomt at det er litt forskjell på dem også.

Her er d strååååålende vær om dagen og vi gleder oss til 17 mai! håper d er fint da også..

I helgen hadde vi barnefri for første gang..vi va i Stockholm og koset oss glugg ihjel,d va deilig og enda deiligere å komme hjem til lille Jessica igjen!

Venter også veldig på at hun skal si MAMMA da! hehe....

Linnimor skrev:
Hei! alt bra her! er veldig gøy med de små nå ja..skjer myeemoticon fint å høre at du nyter det og at de er to glade,tullete babyer! Morsomt at det er litt forskjell på dem også.

Her er d strååååålende vær om dagen og vi gleder oss til 17 mai! håper d er fint da også..

I helgen hadde vi barnefri for første gang..vi va i Stockholm og koset oss glugg ihjel,d va deilig og enda deiligere å komme hjem til lille Jessica igjen!

Venter også veldig på at hun skal si MAMMA da! hehe....

så deilig med helg uten barn en gang og - Vi hadde også det i april!

jeg sier mamma til dem heeeeele dagen for å sørge for at det blir det første de sier, men det er mye "døøøøø, døøøøøø"emoticon

så koselig maomi ! Høres ut som du har en god tid med 2 du og. Enig at ting skjer litt fort. Føler det er så mye jeg skulle følgt med på nå som er forbi før jeg rekker å fokusere på det. Men de blir jo bare søtere og søtere synes jeg !!

Håper dere får en storslagen 17.mai feiring !!

Næmmen hallo du, så kjekt å se deg her igjen!
Og godt å høre at alt står bra til emoticon
Også 6 tenner da, var ikke for lite heller, hehe her har jeg enda tilgode å se den første tanna. Noe som egentlig passer meg bra, gruer meg til ammingen når dem popper frem!

Her har jeg forresten sluttet å bruke de vanlige smikkene når lillegutt skal spise, tar heller en "Opsideisi", og knyter gulpeklutene rundt halsen -genialt! emoticon Haha jeg la merke til at en av smågulla dine hadde en slik "smikke", og det måtte jo jeg også teste ut ;)

LilleSkattenVår skrev:
Næmmen hallo du, så kjekt å se deg her igjen!
Og godt å høre at alt står bra til emoticon
Også 6 tenner da, var ikke for lite heller, hehe her har jeg enda tilgode å se den første tanna. Noe som egentlig passer meg bra, gruer meg til ammingen når dem popper frem!

Her har jeg forresten sluttet å bruke de vanlige smikkene når lillegutt skal spise, tar heller en "Opsideisi", og knyter gulpeklutene rundt halsen -genialt! emoticon Haha jeg la merke til at en av smågulla dine hadde en slik "smikke", og det måtte jo jeg også teste ut ;)

hehe så moro ! Vi har kjøpt masse smekker , men de er ALDRI å finne når de skal spise. Og dessuten nå som de skal drikke litt så renner det ofte langs haka og halsen og ned under smekka. Men med god gammeldags knytt håndkle rundt halsen fanger den opp alt :))

Så kos å lese om dere med tvillinger <3

Her står det fint til, er sjelden her inne nå, syns forumet ble kjedelig etter forandringene, så er mest på fb...

Lille snuppa er bare helt fantastisk, leker og koser seg, kryper ikke,
men ruller rundt og rundt, om hun vil ha tak i noe på avstand, heh.

Bynte på jobb igjen 2 timer for dag den 1 april, for å forskyve permisjonen,
så hun slipper lange dager i barnehagen...
Det går kjempefint, og hun trives med pappatid og hos "dagmamma" :)

Opsideisi skrev:
hehe så moro ! Vi har kjøpt masse smekker , men de er ALDRI å finne når de skal spise. Og dessuten nå som de skal drikke litt så renner det ofte langs haka og halsen og ned under smekka. Men med god gammeldags knytt håndkle rundt halsen fanger den opp alt :))

Jeg var SÅ lei av "sølevannet" i halsen på lillegutt, så ja det der var rett og slett genialt ;)

Back
Topp