Hei allesammen :)

Mammatil2ogGRAVID

Forelsket i forumet
Påtide me en oppdatering frå oss nå :) Lille Jorun Alvilde kom til verden den 24.03. kl 6.08 på molde sykehus :) HELT PERFEKT. litt langfødsel men en veldig fin opplevelse. Hun var 3310 gr å 49 cm.
Vi har de knall bra :)

Hun er kjempe snill, såve å spiser å koser seg <3 ER SÅ BETTAT AV MIN LILLE PRINSESSE.

Mn på kvelds tid fra ca kl 9 til i 12 tida, har hun mye luft smerter. Vri seg, å blir helt stiv. skriker som en gal :( Huff får såå ondt i mamma hjerte mitt..

Noen som har noe råd?

Jeg har dessverre ikke melk til henne, så hun ble flaske barn allerede på sykehuset. for hun krevde så mye mat tvert, å jeg hadde bare noen dråper. Men vi kose oss like mye fordi :) Nan gjør susen. Har begynt m malt i melka hennes nå for hun fikk litt hard avføring, men ser ut som de går litt bedre nå :)

Gratulerer så mye med prinsessen. [:D]

Gratulere sååå mye!
Se på tips og gode råd tråden på topp! [:)] Der er det noe du kan prøve mot mage vondte... Ellers kan du prøve sukkervann, ammete og fenikkelte!

Kan vel være kolikk kansje? eller bare umodenhet! Nikolai var veldig plaget de første 3-4 ukene, men nå er han myyye bedre! [:)]

Gratulerer med lille jenten din! Så bra du koser deg og alt går fint [:)]
Vet det er flere her inne som gir mme som har byttet merke og det har hjulpet mot luften.

Back
Topp