Hei allesammen her inne:)

suttelutt

Glad i forumet
Jeg hører vist til her inne, har egentlig ikke termin før 9 desember, men vet at baby kommer iløpet av siste halvdel av november pga planlagt keisersnitt (liker og holde dato hemmelig da)

Tenkte jeg skulle presentere meg selv. Er en relativt ung dame på 31 år, venter mitt barn nr 3 og gleder meg stort. Har fra før barn på 6 og 2 år. 

Ellers så går jeg på høgskolen, utdanner meg til og bli lærerinne..det er utrolig spennende, og jeg gleder meg til den dagen jeg er ferdig.

Jeg har en veldig pen og kjekk kjæreste som til tross for mine hovne elefantføtter synes jeg er den vakreste skapningen på jord, å takk gud for det..for spesielt lekker smekker føler jeg meg ikke i disse dager :D
Men han kommer ofte med blomster, og fotmassasje får jeg når jeg ønsker det og han er tilgjengelig...(ja jeg vet jeg er heldig)

Annen type Massasje får jeg forøvrig ellers også om jeg måtte ønske, men som den mannsgrisen han er så har han en lei tendens til å tro det "fører til mere"...kan dere skjønne den tankegangen til disse mannfolkene våre..hehe..:)

Skal iallefall prøve å tilbringe litt tid her inne sammen med dere, mellom skole, unger og husarbeid...:)

Hei og Velkommen :)

Takk Takk:)
Blir forhåpentligvis trivelig å være innpå her...:)

Føler meg dog som en gammel traver her inne, har hengt på bv siden 05/06, fra da jeg gikk gravid med eldste..men det var under et annet nick da:)

Var kansje ikke så anonym da som jeg er nå...

Back
Topp